ارز دیجیتال

چالش ایلان ماسک برای حفظ مهندسان هوش مصنوعی تسلا

اکوایران: ایلان ماسک برای حفظ مهندسان هوش مصنوعی شرکتش تسلا با مشکل مواجه شده است. شرکت Open AI در تلاش است تا با ارائه پیشنهادهای مالی جذاب، این مهندسان را به دست آورد.

به گزارش اکو ایران، ایلان ماسک – مدیرعامل تسلا – اعلام کرد که این غول خودروهای برقی دستمزد مهندسان هوش مصنوعی خود را افزایش می دهد.

به نوشته نیویورک پستاین میلیاردر آمریکایی از افزایش حقوق مهندسان تسلا در شبکه اجتماعی X خبر داد. وی در این بین به تلاش های شرکت هوش مصنوعی Open AI برای جذب مهندسان تسلا نیز اشاره کرده است. به گفته ماسک، سازنده چت JPT با ارائه دستمزدهای بسیار بالا تلاش زیادی برای جذب مهندسان هوش مصنوعی تسلا داشته و در برخی موارد موفق به انجام این کار شده است.

ایلان ماسک ضمن اعلام اینکه حقوق تیم مهندسی هوش مصنوعی تسلا را افزایش می دهد، اعلام کرد: جنگ استعدادهای هوش مصنوعی دیوانه کننده ترین تلاش برای جذب افراد نخبه است که تا به حال دیده ام.

شرکت آمریکایی OpenAI به مدیریت سام آلتمن به عنوان پیشرو در صنعت مولد هوش مصنوعی شناخته شده است، به ویژه پس از رونمایی از ربات چت ChatGPT در نوامبر 2022. این حادثه باعث انتشار سیستم های هوش مصنوعی مشابه توسط شرکت هایی مانند مایکروسافت، گوگل شد. و چندین استارتاپ

شور و شوق پیرامون هوش مصنوعی باعث شده است که شرکت های فناوری در سراسر جهان به شدت تلاش کنند تا مهندسان و نخبگان این صنعت را به دست آورند.

ایلان ماسک یکی از بنیانگذاران OpenAI در سال 2015 بود و در سال 2018 این شرکت را ترک کرد.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا