ورزشی

پرسپولیس از واگذار شدن به کنسرسیوم بانکی ضرر کرد؟/ خوشحالی استقلالی‌ها با مالک جدید نفتی!

مخاطبان خبرورزشی با شرکت در یک نظرسنجی به خبر واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واکنشن نشان دادند.

روز گذشته بالاخره زمان آن رسید تا سهام پرسپولیس و استقلال در بازار پایه فرابورس معامله شده تا این دو باشگاه رسما واگذار شوند و سیطره مستقیم دولت بر آن‌ها به پایان برسد. بر این اساس ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس معادل ۳٬۱۹۰میلیارد تومان و همین مقدار از سهام استقلال با قیمت ۲٬۷۴۸ فروخته شد تا در آستانه موعد مقرر برای لایسنس حرفه‌ای تکلیف این دو باشگاه روشن شود.

مالک جدید پرسپولیس کنسرسیومی متشکل از بانک‌های شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین خواهد بود و سهامدار جدید استقلال هم شرکت پتروشیمی خلیج فارس است.

به همین بهانه رسانه خبرورزشی از مخاطبین خود خواست تا با شرکت در یک نظرسنجی بگویند که با واگذاری سرخابی‌های پایتخت این اتفاق را به نفع کدام یک می‌دانند.

در پایان این نظرسنجی این گزینه استقلال بود که با ۳۳٫۶  درصد بیشترین رای را به خود اختصاص داد و گزینه «هر دو» با کسب ۲۵ درصد آرا در جایگاه دوم ایستاد.

نکته جالب حضور گزینه پرسپولیس در رده سوم بود که این یعنی برخی معتقدند که سرخ‌پوشان پایتخت با واگذار شدن به مجموعه‌ای از بانک‌ها متضرر شده‌اند و از این موضوع چندان راضی نیستند!

در نهایت می‌توان گفت با این واگذاری به نظر می‌رسد دو باشگاه پرسپولیس و استقلال حداقل مشکلی از جهت دریافت مجوز حرفه‌ای از نظر مالکیت در فصل جدید نداشته باشند.

نظرسنجی واگذاری استقلال و پرسپولیس

منبع خبر ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا