فرهنگ و هنر

واکنش منوچهر هادی به درگیری با یکتا ناصر: بس کن به خاطر صوفیه / بس کن این همه اضطراب و بی آبرویی

به گزارش خبرگزاری تیترچی، منوچهر هادی در واکنش به صحبت های یکتا ناصر درباره ملاقات با قاضی پرونده دخترشان در پستی اینستاگرامی نوشت: خواهرش وجود ندارد که به قانون و من و خانواده ام توهین نکند. . بس کن این همه اضطراب و بی شرمی اگه یکی اینجوری از اسم مادرش حرف نزنه دیگه چی میشه. دروغ های مکرر، تهمت های مکرر، فحاشی یک ساعته و حمله مسلحانه از پیش برنامه ریزی شده به خانه مادر هشتاد و دو ساله ام که مرا به دزدی دخترم متهم می کند.

منوچهر هادی در پستی اینستاگرامی به صحبت های یکتا ناصر درباره ملاقات با قاضی پرونده دخترشان پاسخ داد.

منوچهر هادی در واکنش به صحبت های یکتا ناصر درباره ملاقات با قاضی پرونده دخترشان در پستی اینستاگرامی نوشت: آقای محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران طبق توافق با دادگاه خانواده دریافت کردم. دخترم از مادرش تا 13 فروردین و بعد طبق قولی که به شما دادم. من به موقع رسیدم و کاری که شما فرمودید را محترمانه انجام دادم. پدر و وکیل خانم ناصر خود شاهد هستند که جلسه با مدیریت شما چقدر صمیمانه و محترمانه برگزار شد.

گفتم این خانم طبق رفتار قبلی خود بارها و بارها دخترم را ماه به ماه حتی آخرین بار هفتاد روز به من تحویل نداده و گوشی دخترم را خاموش کرده اند و قصد داشته اند دخترم را از این کار منع کنند. بازدید از مدرسه و حتی یک هفته دخترم را به مدرسه نبردند تا من و خانواده ام او را نبینیم.

من در مورد همه اینها سکوت کردم و در رسانه ها این کار را نکردم. امروز بهت گفتم دخترم رو میبرن، دوباره گوشیشو خاموش میکنن و قطع میکنن، گفتم دوباره پست میذارن و دوباره وارد حاشیه میشن. تمام مدت دلسوزانه از او دفاع کردی و گفتی هادی مادر جان گفتم کشم خدا را شکر آقای قاضی دیدی چه جوابی به محبت و حمایتت داد.

هیچ وقت نیست که خواهرش به قانون و من و خانواده ام توهین نکند. ظاهرا کمپینی هم با مضمون صدای یکی بودن تشکیل داده اند. لطفا دست از این همه نگرانی و بی شرمی بردارید. اگه یکی اینجوری از اسم مادرش حرف نزنه دیگه چی میشه. دروغ های پی در پی، تهمت های مکرر، فحاشی یک ساعته و حمله مسلحانه از پیش برنامه ریزی شده به خانه مادر هشتاد و دو ساله ام، به اتهام دزدی دخترم.

حضانت طفل طبق قانون و امضاء و اثر انگشت خانم ناصر در طلاق از سن هفت سالگی یعنی 31 دی 1402 با من است و هنوز موفق به گرفتن او از ایشان نشده ام. . چه حقی از این مادر گرفته شده است؟ اگر نیایند چه؟ حالا که فرزند معصومم را به تو سپردم، نگرفتی، با احترام به تو سپردم، دست از آن برداری و از آنچه می پرستی دست برداری. ضمنا خانم یکتا ناصر من جز توهین و دروغ و توهین از شما چیزی ندیدم. به خاطر صوفیه بس کن، مگه آقای شهریاری نگفت خودت پست های قبلی رو پاک کن. خواهرم پست های تحریک آمیزش را پاک کرد و قرار شد آنجا عکس بگیرند و از طرف دادستانی به رسانه ها گزارش دهند که همه چیز تمام شده است. چرا پنهانی دروغ می گویید خدا را شکر خیلی چیزها به قاضی دادگاه و تیمش ثابت شد انشالله زمان چیزهای دیگر را هم ثابت خواهد کرد.

22057

تیترچی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا