فرهنگ و هنر

واکنش حسین پاکدل به ادعای امین حیایی/عکس

به گزارش خبرگزاری تیترچی، حسین پاکدل نویسنده سریال همسایه ها در صفحه اینستاگرام خود توضیحاتی درباره صحبت های امین حیایی نوشت.

به گزارش فرارو، تولید نیمه دوم دهه 70 شبکه سوم سیما که بارها از شبکه های مختلف پخش شده است. اتفاقا این مجموعه پله ای برای موفقیت های بعدی این هنرمند جوان در آن زمان بود.

امین عزیز در حین صحبت اشاره کرد که روی صحنه چون فیلمنامه نداشتیم (صادقانه گفت فیلمنامه نداشتیم) دور هم جمع می شدیم تا خودمان را نجات دهیم و در حین تمرین هر کدام حرف هایی می زدیم و رکورد. در برابر این آزار آشکار مدتی صبور و سکوت کردم. خوب مجید از دنیا کم است. فکر می کردم امین با تذکر دوستانش اشتباهش را اصلاح می کند یا کارگردان و دستیارش تذکر می دهند.

پشت صحنه سریال همسایه ها

(تصویر) یادداشت حسین پاکدل به امین حیایی بازیگر; تعداد کمی از پروانه ها روزهای گل پامچال خود را به یاد می آورند

همچنین در این مدت چند تن از هنرمندان آن مجموعه به این نکته و سخنان امین در جلسات اشاره های شگفت انگیزی کردند. بنابراین لازم بود توضیحی گذرا از این طریق ارائه شود. اولاً چنین چیزی مطلقاً ممکن نبود. یک سریال مخصوصاً در آن زمان باید علاوه بر طرح کلی، تمام متون آن به شبکه ارسال می شد و در شورا خوانده می شد و به تصویب شورا می رسید و سپس زیر نظر مشاور فیلمنامه و ناظر کیفی – معرفی شده توسط انجمن تولید می شد. شبکه.

طبیعی بود و هنوز هم در طول ضبط هر سکانس، با حضور عوامل درگیر از جمله نویسنده که در تمام دقایق حضور داشت، پیشنهادات در محل نوشته و به دست بازیگران رسید. من معتقدم در مجموع اگر در یک اثر هنری به ویژه در اجرا موفقیتی حاصل شود، حاصل فکر مشترک و تلاش جمعی است.

این مقاله بهانه ای شد تا از دوستان هنرمندی که در این راه نقش داشتند یاد کنیم از جمله: نیکو خردمند، رضا ژیان، حسین پناهی، محسن قاضی مرادی، کیومرث ملک مطیعی، ثریا حکمت، جمشید اسماعیل خانی و… و خود مجید اوجی. . آن ها را صمیمانه به خاطر بسپار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا