ارز دیجیتال

نیما نامداری: وفاداری به برند دیگر ملاک خرید خودرو نیست

با ظهور عصر دیجیتال و انقلابی که ایجاد کرده، ملاک خرید خودرو توسط مشتریان نیز تغییرات قابل توجهی داشته است.

یکی از این تغییرات، کاهش وفاداری مشتریان به برند‌ها و حرکت به سمت تجربه کاربران است که نیما نامداری، مدیرعامل کارنامه در همایش «چشم‌انداز اقتصاد ایران ۱۴۰۳» به توضیح تمامی موارد این تغییرات می‌پردازد.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا