فرهنگ و هنر

مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم مستند کوتاه «با قید محرمانگی» به کارگردانی مشترک شروین وحدت و پیام عزیزی به بخش اصلی و بین‌الملل هفتادمین جشنواره فیلم کوتاه اوبرهاوزن آلمان راه پیدا کرده است.

مهر نوشت:«با قید محرمانگی» درباره زنان یک روستاست که به نهادهای دولتی نامه‌ای محرمانه نوشته‌اند. شروین وحدت و پیام عزیزی تهیه کنندگی و کارگردانی مشترک این کار را به عهده داشته‌اند. بعد از فیلم «خانه سیاه است» ساخته فروغ فرخزاد که در دوره یازدهم این جشنواره نمایش داده شد و جایزه اصلی را نیز دریافت کرد، «با قید محرمانگی» تنها فیلم ایرانی است که به اوبرهاوزن راه یافته است.

فستیوال اوبرهاوزن یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه در دنیا است که هر ساله از یکم تا ششم می (۱۲ تا ۱۷ اردیبهشت) برگزار می‌شود و برنده جایزه بزرگ این جشنواره به رقابت‌های آکادمی اسکار معرفی خواهد شد.

عوامل «با قید محرمانگی» عبارتند از تهیه کننده و کارگردان: شروین وحدت، پیام عزیزی، تدوین: محسن ظهرابی، فیلمبردار: کیوان ایمانی، موسیقی: احسان آنالویی، صداگذار: سامان شهامت و بهزاد مهدی‌زاده، اصلاح رنگ و نور: رضا تیموری، صدابردار: شروین وحدت، مدیر روابط‌عمومی: سعید اسلام‌زاده، طراح پوستر: متین خیبلی، دستیار کارگردان: رضا عزیزی، مدیر تولید: مهرسام حق‌جو، عکاس: کیوان ایمانی، پخش بین‌الملل: نشاط باقری.

۲۲۰۵۷

خبرآنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا