ارز دیجیتال

سامسونگ از رقیب جدید آی‌مک رونمایی کرد

اکوایران: شرکت سامسونگ از مدل جدید کامپیوتر آل‌این‌وان خود رونمایی کرده است. این کامپیوتر از پردازنده Intel Core Ultra بهره می‌برد و دارای حداقل 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه SSD است.

به گزارش اکوایران، شرکت سامسونگ الکترونیکس به آهستگی در حال گسترش خط تولید کامپیوترهای شخصی خود است.

به نوشته سام‌موبایل، شرکت سامسونگ در سال 2023 و پس از مدتی طولانی از نخستین کامپیوتر رومیزی خود رونمایی کرد و اکنون این شرکت مطرح کره‌ای از یک کامپیوتر جدید «آل‌این‌وان» رونمایی کرده که قرار است به زودی در کره جنوبی عرضه شود.

این محصول جدید موسوم به «آل‌این‌وان پرو» (All-In-One Pro) شباهت زیادی به کامپیوترهای رومیزی آی‌مک اپل دارد و مردم کره جنوبی می‌توانند به شکل پیش‌سفارش، مدتی بعد آن را دریافت کنند. انتظار می‌رود این محصول از 22 آوریل (3 اردیبهشت) در کره جنوبی عرضه شود.

2

قیمت آل‌این‌وان پرو در کره جنوبی هزار و 469 دلار اعلام شده، اما مشخص نیست که این محصول به سایر کشورها صادر خواهد شد یا خیر.

این کامپیوتر دارای قاب فلزی است و یک طراحی فوق‌العاده باریک (6/5 میلی‌متر) دارد. سامسونگ اعلام کرده طراحی فوق‌العاده باریک باعث می‌شود کاربران فضای بیشتری روی میز خود داشته باشند. حتی برای ساخت کیبورد و ماوس بی‌سیم محصول جدید سامسونگ از فلز استفاده شده که حس یک طراحی یکپارچه را به کاربر منتقل می‌کند.

نمایشگر 4K این محصول، 27 اینچ است که 13 درصد عریض‌تر از مدل مشابه سامسونگ در سال 2023 بوده و اسپیکرهای سه بعدی آن سازگار با فناوری دالبی آتموس هستند (دالبی آتموس یک فناوری صدای فراگیر است).

3

کامپیوتر آل‌این‌وان پرو از پردازنده Intel Core Ultra بهره می‌برد و دارای حداقل 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه SSD است.

همچنین صفحه کلید این PC دارای یک کلید اختصاصی برای استفاده از هوش مصنوعی کوپایلوت مایکروسافت است.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا