فرهنگ و هنر

جناب خان، فرزاد حسنی و دورهمی به تلویزیون برمی گردند؟

به گزارش خبرگزاری تیترچی، سید محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم نیز مسئولیت ستاد برنامه های نوروزی را بر عهده دارد.

راه ایجاد رویدادهای مختلف در زمینه سرگرمی ادامه دارد

به گزارش تسنیم، خوشرو در گفت وگویی در خصوص چگونگی گذشت سال 1402 در شبکه نسیم با اشاره به اینکه واقعاً از نظر مالی سخت بود، اظهار داشت: از نظر مالی واقعاً سخت بود. اما خیلی خوشحالم که برندهای جدیدی معرفی شدند. شاید بر خلاف برخی معتقدم نباید برنامه های ترکیبی تئاتر را با برنامه های ترکیبی تلویزیون مقایسه کرد، چون واقعا حرف زیادی برای گفتن ندارند و اصلا رقابتی نیستند. اما این روزها همیشه به فکر طراحی یک برند جدید و ایجاد یک رویداد متفاوت در زمینه طنز و سرگرمی بوده ایم و این راه در سال جدید نیز ادامه دارد.

در حال تهیه برنامه ای با محوریت جناب خان هستیم

خوشرو در خصوص ورود ایرج طهماسب به روی آنتن با «مهمانی» و ساخت برنامه «جناب خان» در سال 1403، تاکید کرد: در حال تدارک مسابقه ای ترکیبی با محوریت «جناب خان» و البته همکاران در کنارش هستیم. همچنین بسیار خرسندیم که برنامه «پارتی» ایرج طهماسب با حضور مهمانان مختلف در 30 قسمت و البته ویژه نوروزی برای تلویزیون آماده می شود. همه عروسک ها حضور دارند و کلاه قرمزی و پسرخاله در نبود حمید جبلی حضور ندارند.

فرزاد حسنی با ترکیبی می آید

مدیر شبکه نسیم با اشاره به برنامه فرزاد حسنی در شبکه نسیم تاکید کرد: تجربه ساخت «برمودا» برنامه ای گفت وگو محور در حوزه سرگرمی اتفاق مهمی بود تا با قدرت بیشتری در این زمینه فعالیت کنیم. برنامه فرزاد حسنی که در رسانه ها «ساعت شنی» نام داشت، در قالب یک مسابقه ترکیبی ساخته می شود.

آیا یک قسمت وجود خواهد داشت؟

وی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه “دورهمی” مهران مدیری پخش می شود یا خیر؟ وی افزود: پس از رفع مشکل اداری حتما دورهمی را پخش خواهیم کرد. ما با پخش این برنامه مشکلی نداریم اما یک بحث اداری وجود دارد که ربطی به آقای مدیری ندارد.

آیا برنامه های استعدادیابی ادامه دارد؟

وی در خصوص تداوم برخی از برنامه های استعدادیابی شبکه نسیم مانند باغ بخند و خوشنامک خاطرنشان کرد: در صورت حمایت، برنامه های استعدادیابی قدیمی ما تقویت می شود و برنامه های جدیدی در این زمینه برای معرفی استعدادهای جدید ساخته می شود. برنامه «خوش نمک» با ساختاری جدید باز خواهد گشت و به صورت رقابتی ادامه خواهد داشت. کسانی که ادعای نمکی بودن دارند در این برنامه به رقابت می پردازند.

ساخت طنز آیتمی در شبکه نسیم با محوریت رضا شفیع جام

وی در پاسخ به این سوال که آیا به سراغ سریال سازی می روید، گفت: آیتم طنزی به نام «خط روی خط» با محوریت رضا شفیع جم داریم.

چهره ها برمی گردند و چهره ها را دنبال می کنند

مدیر شبکه نسیم در خصوص بازگشت چهره ها به تلویزیون که در سال 1402 سرعت بیشتری پیدا کرد، تاکید کرد: روند استفاده از ظرفیت هایی که مردم خیلی دوست دارند، قطعا ادامه خواهد داشت، چهره ها همان هستند که هستند، چهره هایی که تمایل دارند. برای همکاری به این گروه اضافه خواهند شد و چهره سازی هم یک ریل است که با جدیت دنبالش می کنیم. یعنی مجریان جدید، چهره ها و مهمانان جدید که باید چهره شوند و مردم آنها را بشناسند و ظرفیت های هنری جدیدی که در کشور و تلویزیون وجود دارد چند سالی است که از آنها غافل شده است و این فرصت خوبی است که تلاش می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا