سلامت

جزئیات پوشش بیمه ای داروها در سال جدید

مهدی رضایی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ای برای افزایش پوشش بیمه ای داروها در سال 1403 وجود دارد، گفت: داروهایی که در سال 1402 به تصویب شورای عالی بیمه رسید و در سال 1392 تحت پوشش قرار می گیرد. سال جدید را شامل می شود که به آنها اشاره می شود.

خبرگزاری تیترچی؛ معاون بیمه سلامت و خدمات سازمان بیمه سلامت ایران افزود: داروهایی که ناشی از تغییر در فرمول بسته های خدماتی است که منجر به پرداخت قابل توجهی از جیب بیماران نیازمند از جمله بیماری هایی مانند اسکیزوفرنی، سرطان سینه می شود. ، فشار خون بالا و دیابت، تحت پوشش قرار می گیرند.

وی تصریح کرد: همچنین تغییر شرایط پوشش بیمه ای داروهایی مانند کلوپیدوگرل، اندانسترون، رئیس شما، تری پاراتایدپوشش بیمه ای برای نسخه سرپایی هپارین به علاوه تعمیرات اساسیاصلاح شرایط پوشش بیمه ای واکسن پنوموکوک 13 و هنوز در دست بررسی است.

رضایی تاکید کرد: پوشش بیمه ای داروهای جدید مانند توفاتینیب، ریتالین به آرامی رهاییآمپول مایکوفنولات مفتیانسولین دگلوداگ / اسپارت، لیپوپلاس 20 درصد آپیکسابان، ریواروکساباناستامینوفن تزریقی آندرونیت جوش فاکتور هشت 2000 واحد شربت والپروات سدیم 200 میلی گرم و فرم دوز جدید پوشش بیمه ای داروهایی مانند لاکتولوز، فلوکستینلوودوپا بنزرازید به آرامی رهایی، بودزوتاید فورموترول برای سال آینده در نظر گرفته شده است.

معاون بیمه و خدمات درمانی سازمان بیمه سلامت ایران تصریح کرد: تغییر شرایط تجویز داروهای غیر بیمه شده مشمول طرح دارو نیز مورد توجه است.

منبع مهر نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا