فرهنگ و هنر

تور کنسرت علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید/ با تشکر از همه اعضای گروه

به گزارش خبرگزاری تیترچی، پس از اجرای دو سانس کنسرت و در پایان سانس دوم، محسن خباز تهیه کننده این سری از کنسرت ها روی صحنه حاضر شد و خطاب به حضار حاضر در سالن گفت: از همه متشکرم. از شما و من برای شما سال نو و سال پیش رو آرزو می کنم. سالی پر از شادی، برکت و سلامتی برای همه مردم این دیار باشد و همچنین امیدوارم طاعات و عبادات شما مورد قبول حضرت حق قرار گیرد.

وی ادامه داد: خدمت به فرهنگ این سرزمین مایه مباهات من و همکارانم بوده است، آن هم با مردی که مایه مباهات موسیقی و فرهنگ این سرزمین است. مردی پر از شرافت و اخلاق و بسیار عزیز. علیرضا قربانی بزرگوار است.

خباز گفت: امشب هشتاد و چهارمین اجرای تهران به پایان رسید. با حضور شما بیش از 230 هزار نفر در تهران توانستند در سه دوره از این کنسرت دیدن کنند که واقعا مایه دلگرمی و افتخار همه ما بود. از تک تک شما برای حمایت از فرهنگ این سرزمین تشکر می کنم.

به گفته وی، نزدیک به 200 اجرا در ایران و خارج از کشور برگزار شده و در ماه هایی که از آغاز این طرح می گذرد، بیش از 400 هزار نفر این رپرتوار را دیده اند.

مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری افزود: این رویداد مرهون حضور بسیار ارزشمند ارکسترهای بزرگ و درجه یک کشورمان است. حسام ناصری عزیز و اعضای گروه. همچنین باید قدردان زحمات همه خدمتگزاران فرهنگ این سرزمین باشیم. من می خواهم از تک تک همراهانی که این برنامه را با این قدرت و قدرت انجام دادند تشکر کنم.

تهیه کننده مجموعه تور کنسرت های علیرضا قربانی علاوه بر تک تک اعضای گروه برگزار کننده و پشت صحنه شامل مدیر اجرایی، مدیران پروژه، طراحی و مهندسی صدا، کارگردانی و طراحی صحنه، گروه صدا و نور، گروه روابط عمومی گروه محتوای ویدیویی تبلیغات دکور. ، مدیریت گروه، مدیریت صحنه، تولید، مجموعه استودیو ایفا، تشریفات، پذیرایی و … از آنها دعوت کرد تا روی صحنه بیایند.

سپس علیرضا قربانی یک شاخه گل به هر یک از اعضای گروه به رسم سپاس اهدا کرد.

خباز در ادامه و همزمان با اهدای گل توسط علیرضا قربانی به اعضای گروه تاکید کرد: علیرضا قربانی با دعاها و عاشقانه هایش با همه دغدغه های اجتماعی که در این سال ها به منصه ظهور رسانده است، در حافظه تاریخی جاودانه است. از فرهنگ این سرزمین

پس از آن علیرضا قربانی به دعوت محسن خباز پشت میکروفون قرار گرفت و گفت: من هم در این قسمت کمی تعجب کردم. با این حال، بدون این کار تیمی عالی، واقعاً ممکن نبود. تعداد دوستانی که به طرق مختلف درگیر این کار هستند بسیار زیاد است و حتی الان هم می توانید تعدادی از آنها را ببینید. برخی از دوستان هنوز در پشت صحنه هستند. بدون حضور این افراد این میزان اجرا میسر نمی شد و من به عنوان برادر بزرگترشان دستشان را می بوسم. در تمام این مدت مثل یک خانواده بدون کوچکترین حاشیه و با تمام انرژی کنار هم بودیم.

245245

تیترچی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا