علم و فناوری

بهترین بازی‌های پلی‌استیشن ۵ / تجربه‌ای نامحدود از هیجان

به گزارش تجارت‌نیوز، بازی‌های متنوعی از سازندگان و توسعه‌دهندگان مختلف به شکل انحصاری برای پلی‌استیشن 5 در بازار معرفی شده‌اند. پلی‌استیشن 5 از زمان معرفی تاکنون تبدیل به یکی از محبوب‌ترین کنسول‌های بازی نزد گیمرها شده است. در این گزارش به معرفی برترین و محبوب‌ترین بازی‌های این پلی‌استیشن می‌پردازیم.

بهترین بازی‌‌های پلی‌استیشن 5

بازی‌های مختلفی برای اولین بار در پلتفرم پلی‌استیشن 5 عرضه شده‌اند. در شرح این گزارش به معرفی برخی از این بازی‌ها می‌پردازیم.

EA Sports FC 24

EGS_EASPORTSFC24StandardEdition_EACanada_S1_2560x1440-f1772618b782ca975f0bbe33db3a88b3

شبیه‌سازهای فوتبال سال‌هاست طرفداران زیادی در بین مخاطبان فوتبال و گیمرها پیدا کرده‌اند. fifa 24 آخرین نسخه و پیشرفته‌ترین نسخه شبیه‌ساز فوتبال حرفه‌ای است؛ طرفداران این سری بازی‌ها هیجان بسیاری برای عرضه و تجربه آن در یکی از بهترین کنسول‌های گیمینگ داشته و دارند. 

هرساله در نسخه‌های جدید امکانات تازه‌ای به این بازی‌ها اضافه می‌شود؛ از امکاناتی به منظور حرفه‌ای ساختن تجربه مربیگری و هدایت تیم گرفته تا مدل‌های متنوعی از فوتبال که برای بازیکنان این بازی، هیجان بسیاری خواهد داشت. 

در کنار تمامی این امکانات جدید، جذابیت مضاعف ورود به دنیای فوتبال به عنوان یک مربی یا حضور به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای، مخاطبان بسیاری در بین گیمرهای این بازی دارد. در این قسمت فیفا 24 ویژگی‌ها و امکانات جدیدی معرفی کرده تا گیمر‌ها و طرفداران خود را شگفت‌زده کند. به طوری که تا مدت زیادی از فوتبال در خانه خود لذت ببرند و تجربه خوشایندی داشته باشند.

Horizen forbidden west15-things-you-need-to-know-about-horizon-forbidden-west-13

یکی از جذاب‌ترین محیط‌های بازی و جهان‌های گرافیکی در دورانی که زیست کنونی انسان‌ها به‌کلی متحول شده است. این بازی برای گیمرها سرشار از ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز و ناب است که تابه‌حال در بازی‌های دیگر تجربه‌ نکرده‌اند. پازل‌های جالب و داستانی زیبا، همه در مجموع به این تجربه کمک می‌کنند. 

تاثیرگذاری بازیکن با تصمیمات مختلف چیزی است که تا اواسط بازی گیمرها را شگفت‌زده می‌کند؛ یک بازی انحصاری پلی‌استیشن 5 که در مدت عرضه شدن با اقبال عمومی گسترده‌ای روبه‌رو شده است. مکانیسم مبارزه متفاوت و طراحی‌های زیبای محیط بازی برای گیمرهای علاقه‌مند به این نوع بازی‌ها، جالب و هیجان‌انگیز خواهد بود.

7 Gran Turismo

xreKEb65CYM6LKfzgiNLFKlVبازی‌‌سازهای رانندگی و ریسینگ همواره طرفداران خود را داشته‌اند. در بین گیمرها نیز علاقه‌مندان به ماشین و ماشین‌بازها می‌توانند از تجربه این بازی لذت ببرند. محیط گرافیکی واقع‌گرا و تجربه رانندگی حرفه‌ای با امکان ارتقای ماشین دلخواه تنها بخشی از جذابیت این بازی است.

رانندگی در جهان باز و شرکت در مسابقه‌های مختلف، همین‌طور سخت‌تر شدن و حرفه‌ای‌تر شدن مکانیسم رانندگی، احتمالاً برای بسیاری از دارندگان پلی‌استیشن 5 به قدری جالب باشد که حداقل یک بار این بازی را تجربه کنند.

Ghost of tsushima

2

یکی از بهترین و معروف‌ترین بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن 5 را قطعاً می‌توان Ghost of tsushima به حساب آورد. طراحی فوق‌العاده این بازی و بازسازی جهان شرقی ژاپن، نظر بسیاری از کارشناسان، منتقدان و بازیکنان را جلب کرده است. داستان فوق‌العاده این بازی که به حمله مغول‌ها به ژاپن مربوط می‌شود، شما را به مبارزه‌ای برای حفظ ارزش‌ها و دفاع از وطن شخصیت اصلی فرا می‌خواند.

مکانیسم مبارزه‌ای این بازی با الهام از روش جنگی سامورایی‌ها توانست جایگاه خود را در بین بازی‌های مشابه باز کند. استقبال از این بازی به حدی بالا بود که توسعه‌دهندگان به‌زودی نسخه مخصوص pc را نیز منتشر می‌کنند و قرار بر این شده تا نسخه‌های جدیدی برای تجربه مجدد این فضا برای گیمرها عرضه شود. 

شخصیت‌پردازی قوی و خط روایی منحصربه‌فرد، روایت بی‌نظیر این بازی همه و همه دست به دست هم داده‌اند تا یکی از جذاب‌ترین بازی‌ها ساخته شود.

The last of us 2

maxresdefault

می‌توان با اختلاف یکی از بهترین بازی‌هایی را که تا به حال منتشر شده the last of us دانست. نسخه اول این بازی را شاید بتوان شاهکار خطاب کرد؛ داستان و روایت زیبا، یک بازی کاملاً خوش‌ساخت و با کارگردانی حرفه‌ای، چیزی که خیلی‌ از گیمرها را شیفته خود کرده است. 

نسخه دوم این بازی را می‌توانید روی پلی‌استیشن 5 به طور انحصاری بازی کنید. این نسخه نیز ادامه داستان نسخه اول است که باز هم هنرمندانه و درخشان بسط و گسترش یافته است. در مورد این بازی نمی‌توان به‌سادگی حرف زد. تجربه این بازی شاید برای خیلی‌ها لذت‌بخش‌ترین و خوشایندترین باشد و چنین تجربه‌ای  تا مدت‌ها به همین شکل دست‌نخورده باقی بماند. 

در بین منتقدان و کارشناسان همه و همه این بازی را تحسین کرده‌اند. حتی عده زیادی برای بازی کردن نسخه‌های اول و دوم، دست به خرید پلی‌استیشن 5 زده‌اند. 

موارد ذکرشده تنها تعدادی از بهترین بازی‌های پلی‌استیشن 5 بودند که در بین گیمرها از محبوبیت بالایی برخوردارند. قطعاً باز هم بازی‌های متنوعی منتشر خواهد شد که جای خود را در بازار باز خواهند کرد. 

اخبار حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه استارتاپ تجارت‌نیوز بخوانید.









منبع تجارت نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا