اقتصاد و سرمایه

اطلاعیه جدیدی از سوی سازمان نظام وظیفه صادر شد / قابل توجه سربازی نرفته ها!

سازمان نظام وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای کلیه مشمولانی که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ هستند را به سربازی فراخواند.

سازمان نظام وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای کلیه مشمولان دارای برگه های آماده به خدمت مورخه اردیبهشت ۱۴۰۳ را جهت اعزام به خدمت فراخواند و از آنان خواست در تاریخ و ساعت مقرر در محل و مراکز درج شده در استخدامی ها حضور یابند.

به گزارش خبرگزاری تیترچی و نقل از  ایسنا، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه پذیرفته شدگانی که در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگه آماده به خدمت دریافت کردند باید به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک پلیس (پلیس+۱۰) مراجعه و مراکز آموزشی دریافت کنند. و طبق اطلاعات مندرج در آن این گروه از مشمولان باید در روز شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در زمان و مکان و مراکز اعلام شده در معرفی نامه مشمولین حضور یافته و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

اطلاعیه جدیدی از سوی سازمان نظام وظیفه صادر شد / قابل توجه سربازی نرفته ها!

در ادامه این اطلاعیه با تاکید بر اینکه مشمولان باید در روز عزیمت واکسن مننژیت و مضاعف را به همراه داشته باشند، آمده است: مشمولان باید اصل مدارک از جمله برگه آماده به خدمت را همراه داشته باشند. فرم مرجع و برگه واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص به همراه داشته باشند.

در این اطلاعیه آمده است: عدم حضور به موقع در زمان و مکان تعیین شده غیبت محسوب می شود و با مشمولان غایب برابر مواد ۱۰ و ۵۸ قانون وظیفه عمومی برخورد خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا