ورزشی

سپاهان در لیگ بیست‌وسوم؛ شروع و پایان عالی طلایی‌پوشان/ این عملکرد برای قهرمانی کافی نبود

سپاهان فصل را همانطوری به پایان برد که شروع کرده بود، اما برای قهرمان شدن کافی نبود.

سپاهان در شروع این فصل نتایج درخشان و عجیبی از خود به جا گذاشت. آنها که با یک قرعه سنگین روبرو بودند در هفته اول تراکتور را ۳-۱ در اصفهان بردند، در هفته دوم در فولادشهر دربی اصفهان را دو بر صفر و هفته سوم با یک گل استقلال را شکست دادند. سپاهان در هفته چهارم ۳-۱ پیکان را برد تا با رکورد ۱۰۰% پیروزی صدرنشین جدول شود.

به یاد داریم که در ابتدای فصل بعد از هفته چهارم مسابقات لیگ تعطیل شد و دیدار هفته پنجم سپاهان با فولاد به تعویق افتاد. مسابقه‌ای که وقتی برگزار شد، سپاهان ۳-۱ برد. سپاهان که در شروع دوباره فصل در هفته هفتم ۴-۱ صنعت نفت را برده بود و بازی با نساجی در هفته هشتم، یکشنبه ۷ آبان نخستین توقف این تیم در این فصل شد، ۱-۱ مساوی!

پس از آن همه می‌دانیم که سپاهان به چه حاشیه‌ای رفت و چه اتفاقاتی برای این تیم افتاد. تیمی که به کلی شانس قهرمانی را از دست داد و خیلی دیر دوباره به خود آمد و به روزهای ابتدای فصل برگشت.

سپاهان که در هفته بیست و سوم بازی برگشت با نساجی را هم مساوی کرد، پس از آن ملوان را در انزلی برد، با پرسپولیس در تهران بدون گل و با استقلال خوزستان در اصفهان و با مس در رفسنجان ۱-۱ مساوی کرد اما در سه هفته پایانی و بازی‌های همزمان به ترتیب هوادار را دو بر صفر، آلومینیوم را در اراک یک بر صفر و شمس آذر را در اصفهان ۴-۱ برد تا با سه پیروزی متوالی به کار خود در لیگ خاتمه دهد.

بازگشت به روند پیروزی که البته خیلی دیر بود و سپاهان این فصل را با رتبه سوم تمام کرد! 

منبع خبر ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا