ورزشی

آینده این ستاره بارسلونا مبهم است/ او می‌ماند اگر…

بارسلونا می‌تواند از جدایی کریستنسن سود قابل توجهی به دست آورد اما بعید است که بدون پیدا کردن جایگزینی مناسب او را از دست بدهد.

خوان لاپورتا تاکید کرد که بارسلونا نیازی به فروش بازیکنان مهمش ندارد اما با این وجود احتمالا باشگاه در تابستان مجبور به فروش خواهد بود. پست دفاع مرکزی یکی از بخش‌هایی است که آنها می‌توانند بدون تضعیف تیم، بازیکن بفروشند.

رونالد آرائوخو در بین بازیکنانی است که زمزمه رفتنش شنیده می‌شود. در همین حال، موندو دپورتیوو گزارش می‌دهد که آندریاس کریستنسن نیز ممکن است در برنامه‌های باشگاه برای فصل آینده نباشد و اگر باشگاه از او بخواهد، به ترک باشگاه فکر خواهد کرد. این بازیکن به صورت رایگان آمد و بارسلونا می‌تواند سود قابل توجهی از فروش او داشته باشد. البته هنوز چیزی مشخص نیست، او در بارسلونا خوشحال است و هیچ برنامه‌ای برای رفتن ندارد.

شاید بعید باشد که این بازیکن ۲۸ ساله از باشگاه جدا شود. کریستنسن فصل گذشته وارد خط میانی شد در حالی که عملکرد خوب خود را در خط دفاعی حفظ کرد. این یک پیشرفت قابل توجه برای بارسلونا بود، و با در نظر گرفتن این نکته که هنوز مشخص نیست چه کسی در نقش هافبک عمقی قرار می‌گیرد، بعید به نظر می‌رسد که بارسلونا بدون پیدا کردن جایگزینی مناسب، او را از دست بدهد.

منبع خبر ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا