اقتصاد و سرمایه

آشنایی با ۵ وام آنلاین فوری بدون ضامن که میتوانید دریافت نمایید

چطوری بصورت غیرحضوری وام بدون ضامن بگیریم؟

چطوری آنلاین وام بگیریم؟

در حال حاضر بانک ها (در قالب نئوبانک و اپلیکیشن موبایل بانک و بانک) و سایت های خرید اقساطی امکان اخذ وام بانکی را فراهم می کنند. اما سوال اینجاست که در بین این همه گزینه و انتخاب برای وام آنلاین فوری به سراغ کدام یک برویم؟ جواب فقط یک جمله است. بهترین وام آنلاین آنی است که کمترین زمان و مدارک لازم را از مشتری خود می خواهد و البته بدون ضامن وام می دهد. بنابراین در این مقاله قصد داریم به معرفی کسانی بپردازیم که به مشتریان خود وام آنلاین بدون ضامن می دهند.

چگونه وام آنلاین بدون ضامن بگیریم؟

برای دریافت وام آنلاین باید به یکی از این دو دسته مراجعه کنید: سایت های خرید اقساطی مانند دیجی پی، اسنپی، بیت لوان، قستا، لاندو و … که معمولا اعتبار خرید به شما می دهند و می توانید از 10 تا 100 وام بگیرید. میلیون تومان. حساب باز می کنند. اما گرفتن این وام ها نیاز به ضامن دارد. یعنی در ساده ترین حالت ممکن باید یک چک ماهیگیر از خودتان به عنوان ضمانت به بانک بدهید.

راه دوم هم رفتن سراغ‌های بانک‌های آنلاین مانند بلوبانک، بانکینو، ویپاد، بانک شهر و… است.

آشنایی با ۵ وام آنلاین فوری بدون ضامن که میتوانید دریافت نمایید

از کجا وام آنلاین بدون ضامن بگیریم؟

بانک های مجازی تقریبا تمام خدمات یک بانک را به صورت مجازی به کاربران خود ارائه می دهند که یکی از این خدمات، خدمات وام است که بستگی به میزان گردش حساب، میزان امتیازی که حساب کاربری مشتری جمع کرده و البته رتبه اعتبار سنجی و امتیازاتی که او کسب کرده است. ، داده می شود. مزیت بزرگ این نوع وام ها این است که نیازی به ضامن ندارند و فقط بر اساس اعتبار بانکی شما به شما وام می دهند. البته اگر می خواهید لیست تمامی وام های بدون ضامن را داشته باشید، بهتر است جدول «وام بدون ضامن» را در سایت دسته بندی مطالعه کنید. اما مهم ترین وام های آنلاین بدون ضامن را در زیر برای شما بررسی کرده ایم:

بلوبانک

بلوبانک نیز بر اساس رفتار و سابقه بانکی مشتریان خود به افرادی که در این بانک حساب افتتاح کرده اند وام و تسهیلات می دهد که با گزارش اعتبارسنجی به دست می آید. البته اگر حساب Bluebank ندارید، می توانید در عرض چند دقیقه به صورت آنلاین حساب باز کنید. پس از افتتاح حساب می توانید با استفاده از میانگین حساب سه ماه گذشته خود بین 3 تا 10 میلیون تومان از بلوبانک به صورت آنی و بدون نیاز به ضامن وام بگیرید.
سقف وام: ۱۰ میلیون تومان

ویپاد

ترابانک جدید بانک پاسارگاد یعنی ویپاد با تبلیغات و البته اعطای تسهیلات خوب به کاربران خود سعی در کسب اعتبار در بازار متقاضیان وام فوری آنلاین دارد. کافیست اپلیکیشن Wipod را روی گوشی خود نصب کنید. سپس مراحل ثبت نام آنلاین و افتتاح حساب و احراز هویت را تکمیل کنید. به محض اتمام افتتاح حساب می توانید تا سقف یک میلیون تومان از حساب ویپاد خود وام بگیرید. البته دریافت وام از ویپاد را فراموش نکنید، حتما گزینه دریافت کارت فیزیکی بانکی را فعال کرده باشید.
سقف وام: ۵۰ میلیون تومان

بانکینو

نئوبانک خاورمیانه اولین نئوبانک ایرانی بود که راه اندازی شد. این بانک مجازی همچنین کلیه خدمات بانکی را به مشتریان خود ارائه می دهد. اگر حساب بانکی افتتاح کرده اید و حسابتان در این مدت کار کرده است، می توانید از 100 هزار تومان تا 10 میلیون تومان وام بگیرید. کل فرآیند درخواست وام تا رسیدن پول به حساب شما کمتر از 7 دقیقه طول می کشد. این وام نیازی به چک، سفته و ضامن ندارد و از شما سودی دریافت نمی کنند. وام بانکینو با کارمزد 2 درصد به متقاضی تعلق می گیرد.
سقف وام: ۱۰ میلیون تومان

همراه‌ شهر پلاس

همراه بانک شهر با نام شهر پلاس پلاس یکی از اپلیکیشن های بانکی است که بدون ضامن و تنها بر اساس اعتبارسنجی به کاربران بانک شهر وام می دهد. کافی است سه ماه از افتتاح حساب در این بانک سپری کنید و در این مدت نمره خوبی از گردش حساب کسب خواهید کرد. بر اساس میانگین موجودی حساب بانکی خود می توانید تا سقف 50 میلیون تومان وام آنلاین فوری از این بانک دریافت کنید. وام آنلاین بدون ضامن با سود 18 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت 36 ماهه.

سقف وام: ۵۰ میلیون تومان

سیبانک بانک سینا

در صورت داشتن حساب بانکی در بانک سینا می توانید از طریق اپلیکیشن موبایل بانک سینا – سی بانک، برای دریافت وام بدون ضامن اقدام کنید. این طرح که لیلیوم نام دارد بر اساس میانگین حساب 2 تا 6 ماه گذشته به مشتریان وام می دهد و برای دریافت این وام که با سود 23 درصد به متقاضی داده می شود تنها اعتبارسنجی مشتری کافی است. اگر رتبه اعتباری شما C باشد، 10 میلیون تومان وام دریافت می کنید، در صورت درخواست وام با رتبه اعتباری B، می توانید تا سقف 20 میلیون تومان تسهیلات دریافت کنید و اگر رتبه اعتباری شما A باشد، شما می توانید تا این وام آنلاین بدون ضامن دریافت کنید.

سقف وام: ۵۰ میلیون تومان

 

 

 

منبع
رده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا