علم و فناوری

یوز به کجا می‌راند؟ / ماشین همراه اول در مسیر هوشمندسازی

تجارت‌نیوز، گزارش می‌دهد:










لینک کوتاه کپی شد




همراه اول در نمایشگاه الکامپ، ماشین هوشمند خود یعنی یوز را در معرض بازدید و نمایش گذاشته بود. عملی که قدمی مهم در راستای هوشمندسازی و تحول صنعت شمرده می‌شود.


به گزارش تجارت‌نیوز، بیست و هفتمین دوره از نمایشگاه الکامپ در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار شد. این نمایشگاه فرصتی برای شناخت بود؛ شناخت ظرفیت‌ها، سرمایه‌ها و استعدادها. 

تحول دیجیتال یک ضرورت است

نمایشگاه الکامپ ایستگاهی بین‌راهی برای مسافرانی که به سمت تحول دیجیتال می‌رانند به شمار می‌آید. بیست‌ و هفتمین دوره از این نمایشگاه با حضور شرکت‌های نامدار و برندهای پرآوازه وطنی برگزار شد. این نمایشگاه فرصتی برای بازتعریف فرصت‌های پیش‌ رو بود. در این فرصت افراد توانستند با تعامل و مواجهه با دستاوردهای دیگر اجزای حاضر در اکوسیستم، هم‌افزایی و توسعه اکوسیستم را ترسیم کنند. 

ماشین همراه اول در مسیر هوشمندسازی

هوشمندسازی یکی از اولویت‌های دوران حاضر است. اگر در این عرصه غفلت کنیم در انقلاب صنعتی چهارم دیگر فرصت و امکان رقابت با سایر کشورها را نخواهیم داشت.

همراه اول به عنوان یکی از اپراتورهای شناخته‌شده در کشور ما باید در این مسیر کوشا باشد. البته این یک اصل است. تمامی افراد و نهادها در ابعاد فردی، گروهی و ملی باید در این راه تلاش کنند. 

یوز به کجا خواهد راند؟

ماشین هوشمند همراه اول با ورود فناوری‌های جدید به کشور گامی بلند در این عرصه خواهد برداشت. امید است با دیدن پیشرفت‌هایی بیش از پیش، در این عرصه رشد و توسعه و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های کشور را شاهد باشیم. با داشتن چنین خط مشی‌ای می‌توان بر بسیاری از مشکلات غلبه کرد.

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.





منبع تجارت نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا