ارز دیجیتال

از اپل تا گوگل؛ فرهنگ یادگیری در شرکت‌های بزرگ

آیا یادگیری فقط به فرد محدود می‌شود؟ همه می‌دانیم که یادگیری یعنی توانایی تغییر رفتار، اما وقتی صحبت از یک سازمان می‌شود، پیچیدگی آن چند برابر خواهد شد.

بسیاری از مدیران می‌دانند که کارمندانشان باهوش و توانمندند، اما به دلایلی تیم آن‌ها کارایی لازم را ندارد. دلیلش این است که یادگیری تنها در آموزش‌های رسمی خلاصه نمی‌شود، بلکه یک فرهنگ است که باید در سازمان نهادینه شود.  

بر اساس تحقیق «هاروارد بیزینس ریویو» روی ۶۹ شرکت چندملیتی، یک نقش کلیدی در سازمان‌های موفق شکل گرفته است: رهبر یادگیری (Learning Leader).

امیرحسین خالقی در «اکوکست» این هفته درباره رهبر یادگیری، نقش جدید در سازمان‌ها صحبت می‌کند.

 

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا