ورزشی

در سپاهان یک هندبالیست جایگزین کاراته کا شد/ سهم فوتبال همچنان؛ هیچ!

مهدی آذربایجانی که می گفت کاراته کا است و کمربند مشکی دارد جای خود را به یک هندبالیست داد.

به گزارش خبرورزشی، در اصفهان و باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان که یک باشگاه کامل است و علاوه بر فوتبال آقایان و بانوان، تیم های ورزشی متنوعی دارد، شب گذشته مدیرعامل تغییر کرد و یک هندبالیست جای یک کاراته کا را گرفت.

احمد یوسف زاده که شب گذشته به عنوان مدیرعامل جدید سپاهان معرفی شد، به گفته رسانه رسمی باشگاه سپاهان، ده سال بازیکن تیم ملی هندبال بوده و سابقه کاپیتانی تیم ملی جوانان را دارد. مهدی آذربایجانی هم که مدعی بود کمربند مشکی کاراته و دان پنج دارد، تا شب گذشته مدیرعامل سپاهان بود اما جای خود را به یک هندبالیست داد، هندبالیستی که در معرفی اش آمده ریاست هیات مدیره سپاهان را برعهده داشت. از این جا به بعد برای تیم هندبال سپاهان اتفاق های بهتری خواهد افتاد.  

مهدی آذربایجانی که همین چند ماه قبل مدیرعامل باشگاه سپاهان شده بود، تقریبا از یک ماه قبل زمزمه های برکناری اش به گوش می رسید و حتی دیدار با چهره های سیاسی استان هم نتوانست مانع این اتفاق شود!

سپاهان در سال های نه چندان دور مدیران عامل فوتبالی به خود زیاد دیده بود، مدیرانی که سابقه بازی در تیم فوتبال سپاهان را داشتند و برای فوتبالی ها و سپاهانی ها چهره های شناخته شده ای بودند ولی حالا در سپاهان باد به پرچم هندبال می وزد.

منبع خبر ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا