ورزشی

مرد اسپانیایی شمشیر را از رو بست/ گاریدو به همه بازیکنان پرسپولیس هشدار داد!

سرمربی اسپانیایی پرسپولیس اصلا در خصوص بی‌انضباطی اهل مماشات نیست.

به گزارش خبرورزشی، خوان کارلوس گاریدو می‌داند که کار در پرسپولیس سخت است و کنترل کردن چندین ستاره که هر کدامشان مدعی حضور در ترکیب اصلی هستند، اصلا راحت نیست. سرمربی اسپانیایی که به شدت روی برقراری نظم و انضباط تیمی تاکید دارد، نشان داده اصلا با کسی شوخی ندارد و با هیچ بازیکنی مماشات نمی‌کند.

گاریدو با توجه به قوانین فدراسیون فوتبال باید در هر بازی یکی دو ستاره تیمش را خط بزند و از همین رو می‌داند که این کار باعث ناراحتی بازیکنان خط خورده خواهد شد. در دربی با وجود غیبت اورونوف ، گاریدو تصمیم گرفت یاسین سلمانی و سعید صادقی را خط بزند و این دو همراه با تیم راهی اراک نشدند.

گفته می‌شود به دلیل برخی بی‌نظمی‌ها و اعتراض به نیمکت نشینی صادقی و سلمانی از لیست پرسپولیس خط خوردند. اتفاقی که نشان می‌دهد گاریدو در کارش با هیچکس شوخی ندارد و با کوچک‌ترین بی‌انضباطی‌ها برخورد خواهد کرد.

او همچنین در مصاحبه‌هایش عنوان کرد که همه باید در خدمت تیم باشند و جایی برای اعتراض وجود ندارد. در واقع گاریدو شمشیر را از رو بسته و برایش فرقی ندارد بی‌انضباطی از سوی کدام بازیکن سر زده است. صادقی و سلمانی هم می‌دانند در صورت تکرار بی‌انضباطی ممکن است کلا از پرسپولیس کنار گذاشته شوند چرا که گاریدو در این زمینه اصلا اهل مماشات نیست. 

منبع خبر ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا