ورزشی

خبرورزشی‌گردی| پورحیدری در ساندویچی سرمربی استقلال شد/ به خاطر رفقای قلعه‌نویی قید استقلال را زدم!

مربی و سرپرست اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی ادعاهای عجیبی بر زبان آورده بود.

اصغر حاجیلو یکی از چهره‌های قدیمی و ازیادنرفتنی استقلال تلقی می‌شود. مردی که در تمام دوران فوتبال خود فقط پیراهن آبی را بر تن کرد، دوم مهر سال ۹۳ طی مصاحبه‌ای اختصاصی با خبرورزشی بخشی از مسائل پشت پرده استقلال (البته از نگاه خود) را برایمان فاش کرد که خواندن چکیده آن‌ها هنوز هم جذاب است:

  • من هیچ مشکلی با امیر قلعه‌نویی نداشته و ندارم اما در مقطعی که میان او و ناصرخان حجازی تنش ایجاد شد، نمی‌توانستم بی‌تفاوت بمانم. هنوز هم با تفکرات ناصر حجازی هستم و عوض نشده‌ام.
  • وقتی سرپرست استقلال بودم یک بار در جریان سفر به اهواز یکی از دوستان امیر قلعه‌نویی که آن زمان سرمربی استقلال بود، کارت پرواز مرا تعمدا داخل جیبش گذاشت و به همین خاطر مجبور شدم با پرواز بعدی خودم را به تهران برسانم. این شخص بعدا به امیر قلعه‌نویی در داخل هواپیما گفته بود: امیرخان! الان حاجیلو باید چرخ هواپیما را بگیرد و دنبال ما بیاید!
  • البته این آدم بعدا از کارش پشیمان شد و بارها از من عذرخواهی کرد اما دیدن همین رفتارها موجب شد پس از پایان لیگ سوم دیگر سرپرست استقلال نباشم و استعفا دادم. در واقع باید بگویم بهار سال ۱۳۸۳ به خاطر دوستان امیر قلعه‌نویی از استقلال رفتم.
  • ناصر حجازی در همین خبرورزشی مصاحبه کرد و گفت اصغر حاجیلو تنها کسی است که از پشت به من خنجر نمی‌زند.
  • یک دسته پیشکسوتان بعد از فوت حجازی با او رفیق شدند! باور کنید از تعریف و تمجیدهای آن‌ها در مورد ناصرخان خنده‌ام می‌گرفت چون می‌دانستم که دروغ می‌گویند.
  • اوایل دهه ۶۰ منصور پورحیدری از امارات برگشته بود. در همان مقطع بازیکنان استقلال بعد از تمرین در زمین نظام‌آباد، همه داخل یک ساندویچی جمع شدند و رای‌گیری کردیم تا آقای پورحیدری سرمربی تیم بشود یا نه! غیر از دو یا حداکثر سه نفر، بقیه بچه‌ها به سرمربی‌گری ایشان رای مثبت دادند. جالب اینجاست که آن‌زمان پرویز مظلومی جزو مخالفان سرمربی‌گری منصورخان بود.
  • در مقطعی قرار بود من مدیر فنی استقلال شوم اما آقای پورحیدری به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره گفتند برای صرفه‌جویی نه کمیته فنی داریم و نه مدیر فنی! پورحیدری هیچ‌وقت نخواست مرا در استقلال ببیند و مدیر فنی نشدن اصغر حاجیلو نیز نتیجه لطف ایشان بود!

خبرورزشی‌گردی| پورحیدری در ساندویچی سرمربی استقلال شد/ به خاطر رفقای قلعه‌نویی قید استقلال را زدم!

منبع خبر ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا