ورزشی

شروع دوباره حمله هواداران به سرمربی استقلال/ آقای نکونام با این دفاع به دربی می‌روی؟

هنوز سوت پایان بازی تیم‌های نساجی و استقلال به صدا در نیامده موج شدیدی از انتقادات هواداران نسبت به عملکرد خط دفاعی استقلال به راه افتاد.

به گزارش خبرورزشی، در حالی که تیم استقلال در لیگ نخبگان آسیا موفق شد تیم الغرافه قطر را با نتیجه ۳ بر صفر و با کلین شیت سید حسین حسینی پشت سر بگذارد در دیدار مقابل تیم قعرنشین جدول دو گل دریافت کرد.

استقلالی‌ها که در سه بازی گذشته تیمشان در لیگ برتر ۴ گل دریافت کرده بودند تا اواسط نیمه دوم دیدار مقابل نساجی دو گل دیگر هم به گل‌های قبلی خورده‌شان اضافه شد تا با ۵ گل خورده در ۴ دیدار شرایط نامطلوبی را به لحاظ دفاعی تجربه کنند.

این موضوع باعث شد تا هواداران استقلال در فضای مجازی اعم از کانال‌های تلگرامی و یا صفحات طرفداری استقلال در اینستاگرام به شدت نسبت به عملکرد سازمان دفاعی تیم استقلال و در راس همه آنها سرمربی تیم انتقاد کنند. طرفداران استقلال خطاب به جواد نکونام نوشتند: «آیا قرار است با این وضعیت دفاعی به دربی برویم؟».  

برهم ریختگی خط دفاعی و گشوده شدن دروازه سیدحسین حسینی به راحتی توسط بازیکنان تیم نساجی، ناهماهنگی بین مدافعان میانی و هافبک‌های دفاعی با اعضای خط دفاع از جمله مواردی بود که در فضای مجازی به شدت نسبت به آنها انتقاد و گله‌گذاری شد.

یادآور می‌شود؛ تیم استقلال فصل گذشته با دریافت ۱۵ گل در ۳۰ هفته مسابقات لیگ برتر بهترین آمار به لحاظ خط دفاعی را از خود برجا گذاشت اما حالا تا بازی چهارم خود در لیگ برتر به اندازه یک سوم گل‌های خورده فصل قبل را دریافت کرده است.

ناگفته نماند؛ پس از موج شدید انتقادات هواداران استقلال پس از شکست این تیم مقابل استقلال خوزستان در هفته سوم، طرفداران این تیم پیش از دیدارهای لیگ نخبگان اسیا به حمایست از تیم محبوب‌شان مشغول شدند ولی حالا در آستانه دربی آنها به شدت نسبت به وضعیت دفاعی تیم‌شان نگران به نظر می‌رسند.

یادآور می‌شود؛ دیدار دربی در هفته ششم روز چهارشنبه هفته آینده ۴ مهر در اراک برگزار می‌شود. 

منبع خبر ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا