ورزشی

کلوب| وقتی با یک برد استقلال بهار می‌شود

شاید کمتر هواداری تصور می‌کرد که آبی پوشان پس از دو هفته سخت و پر استرس و اضطراب و اتفاقات تلخ بتواند این گونه زیبا و دلنشین بازی کند.

استقلال که بیش از ۳۰ هفته شکست ناپذیر بود و حتی به رکورد بیشترین صدرنشینی در یک فصل هم رسید، چرا رضایت هواداران آبی را جلب نکرده بود؟ سؤالی است که پر واضح است دلیل مهمی دارد. هواداران آبی با اینکه تیم محبوبشان هفته‌های متوالی صدرنشین فصل بود اما وقتی در یک قدمی کسب جام در دو هفته پایانی به جای برد با تساوی هم امتیاز مهمی و هم صدر را با هم از دست داد، ناراحت و عصبانی شدند.

استقلال این فصل هم عملکرد فنی و تیمی قابل قبولی نداشت و وقتی در هفته سوم با همان نمایش ضعیف شکست خورد، داد و فغان هواداران این تیم بلند شد. لیگ برای نزدیک به سه هفته تعطیل شد و پس از پایان تعطیلات استقلال اولین بازی خود در لیگ نخبگان آسیا را تجربه کرد. مصاف با الغرافه قطر که چند برابر استقلالی‌ها خرج کرده بود دغدغه بزرگ آبی پوشان بود، دغدغه تکرار ناکامی و مشکلات فنی و… اما وقتی بازی شروع شد و حملات آبی پوشان یکی پس از دیگری انجام می‌گرفت و در همان چند دقیقه ابتدای بازی به گل اول رسید، خیال هواداران آسوده شد.

استقلالی‌ها در زمین نامناسب شهر قدس کولاک کردند، شاید کمتر هواداری تصور این را می‌کرد که آبی پوشان پس از دو هفته سخت و پر استرس و اضطراب و اتفاقات تلخ بتواند این گونه زیبا و دلنشین بازی کند. گل دقایق اولیه استارتی بود برای گل‌های بعدی و اینکه اجازه داده نشد تا حریف حتی بتواند یکی از گل‌ها را جبران کند تا شاید اتفاق دیگری رخ بدهد از شاهکارهای دیگر استقلال دوشنبه شب بود. هواداران آبی پس از مدتها از بازی تیم محبوبشان به وجد آمدند، پس از مدتها از برد پرگل تیم شان خوشحال شدند و به معنای دیگر وقتی می‌شود با یک برد شیرین هم به بهار رسید این جمله توسط استقلالی‌ها حداقل دوشنبه شب به وقوع پیوست.

حال و پس از این برد شیرین باید منتظر ماند و دید آیا آبی پوشان همچنان پر روحیه هستند و می‌توانند این عملکرد قابل قبول و هوادار پسند خود را در دو بازی آینده لیگ برابر نساجی و پرسپولیس تکرار کنند یا خیر؟

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

منبع خبر ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا