ورزشی

صحبت های مداح درباره تکواندو: باید اتفاقات دهکده را مدیریت کرد تا روحیه بچه ها پایین نیاید

مینو مداح سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان درباره شرایط و وضعیت تکواندوکاران در المپیک پاریس توضیح داد.

به گزارش خبرورزشی مینو مداح سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان در پاسخ به این سوال که شرایط دو ملی پوش بانوان اعزامی به المپیک پاریس۲۰۲۳ چطور است گفت:

خدا را شکر آن هدفی که داشتیم برای آماده سازی بچه ها؛ چه از لحاظ فنی و چه روحی و روانی به سرانجام رسید. بچه ها آماده هستند و پیش از اعزام یک اتفاق خوبی در اردوها رخ داد و خانواده های ملی پوشان به صورت هماهنگ شده توسط مسئولان فدراسیون به شکل سر زده وارد اردوی آماده سازی شدند و این موضوع باعث شد بچه ها از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی بدست بیاورند.

وی در ادامه افزود:

ما به روزهای اوج بچه ها نزدیک تر می شویم، انشالله که در زمان مسابقه، بچه ها بهترین خودشان باشند و ما در پایان روسفید شویم.

سرمربی تیم ملی تکواندو در پاسخ به این سوال که آیا تمرینات فنی هم در دهکده خواهید داشت یا خیر، گفت:

قطعا این روزهای پایانی تمرین است و ما تایم تمرین هایمان را با کسانی که در دهکده المپیک هستند تنظیم کرده ایم و در این چند روزه باقی مانده تا مسابقه تایم تمرین فنی خواهیم داشت.

مداح در پاسخ به این سوال که برای کنترل جو حاکم بر دهکده المپیک چه برنامه ای دارید تا ملی پوشان با روحیه بالا روز مسابقات به روی شیاپ چانگ بروند، گفت:

نمی توانم بگویم که این موضوع کاملا کنترل شده است؛ به دلیل اینکه یک اتفاقاتی رخ می دهد که در لحظه باید مدیریت کرد اما تمام تلاشمان این است که هر لحظه کنار بچه ها باشیم و اگر خدایی نکرده اتفاقی رخ دهد که روحیه بچه ها پایین باشد، موضوع را مدیریت کنیم. البته که قبل تر از این با بچه ها خیلی صحبت شده و آموزش داده شده که به روی زمین بزرگ می روند، هرچند که بچه های ما زمین های بزرگ را تجربه کرده اند و فکر می کنم خودشان این قابلیت را داشته باشند که بتوانند شرایط را مدیریت کنند.

وی در واکنش به این سوال که چقدر روی آنالیز رقبا کار کرده اید، عنوان کرد:

روی تمام نفراتی که در دو وزن بانوان از کشورهای مختلف موفق به کسب سهمیه المپیک شده اند کار کرده ایم و همه آنها را آنالیز کردیم. هر دو ملی پوش ما کاملا روی حریفان شناخت دارند و البته که می دانند حریفان سرسختی پیش رو دارند و صد البته که خودشان هم حریفان سرسختی برای سایر کشورها محسوب می شوند. هیچ کسی را دست کم نمی گیریم و امیدواریم تمام آن آنالیزها، زحمت و اتفاقاتی که در گذشته رخ داده باعث شود مزد زحماتمان را بگیریم.

سرمربی تیم ملی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا نتایج را پیش بینی می کنید یا خیر گفت:

هیچ وقت قابل پیش بینی نیست.

منبع خبر ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا