علم و فناوری

آیا گزینه “عجله دارم” به تاکسی های اینترنتی برگشته؟

دبیرخانه هیأت مقررات زدایی و بهبود فضای کسب و کار از تأیید معاونت حقوقی ریاست جمهوری با بازگشت گزینه «عجله دارم» به بسترهای تاکسی اینترنتی خبر داد.

به گزارش تیترچی و به نقل از همشهری آنلاین؛ با پیگیری های دبیرخانه کمیته مقررات زدایی و پیرو پاسخ دریافتی از معاونت حقوقی رئیس جمهور، در پاسخ به استعلام این دبیرخانه، روز چهارشنبه نهم خردادماه، جلسه ای با حضور نمایندگان حقوقی تشکیل شد. معاون رئیس جمهور، وزارت صنعت معدن و تجارت، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و اتاق اصناف ایران در دبیرخانه این هیئت برگزار شد که نتایج به شرح زیر است:

1. با توجه به نظریه معاون محترم حقوقی ریاست جمهوری، گزینه «عجله دارم» مصداق گران فروشی نیست و بسترهای تاکسی اینترنتی می توانند این گزینه را به خدمات خود بازگردانند.

2- بسترهای مربوطه موظفند اطلاعات تحلیل قیمت گذاری خود را حداکثر ظرف مدت دو هفته به دبیرخانه هیأت عالی نظارت بر تشکل های صنفی کشور ارسال کنند.

3. بر اساس بند 2 نظریه مورخ 22/2/1403 معاونت حقوقی رئیس جمهور، دبیرخانه هیأت عالی نظارت بر تشکل های صنفی کشور موظف است پس از دریافت اطلاعات مربوطه، جلساتی را با نمایندگان تشکیل دهد. اتاق اصناف ایران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان تعزیرات. دولت اطلاعات دریافتی از بسترهای مربوطه را دریافت و گزارش بررسی این اطلاعات و توصیه‌ها و الزامات احتمالی برای پلتفرم‌ها را ظرف دو ماه آینده اعلام خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا