ورزشی

پیشنهاد دوم بارسلونا هم رد شد

لایپزیش پیشنهاد دوم بارسلونا برای دنی اولمو را هم رد کرده است.

بارسلونا از به دست آوردن نیکو ویلیامز تقریبا ناامید شده و به نظر می‌رسد که ستاره ۲۲ ساله اسپانیایی ترجیح می‌دهد در اتلتیک بیلبائو بماند. از سوی دیگر پیشنهاد اول بارسلونا برای خرید دنی اولمو با مخالفت لایپزیش مواجه شده اما این باشگاه دست بردار نیست و همچنان برای به دست آوردن این ستاره ارزشمند در تلاش است.

اولمو به غول کاتالانی چراغ سبز نشان داده و شخصا انتقال به بارسلونا را پذیرفته اما دو باشگاه هنوز باهم به توافق نرسیده‌اند. و حالا نشریه اسپورت گزارش داده که لایپزیش پیشنهاد دوم بارسا برای اولمو را هم رد کرده است. شرایط ارائه شده بین ۴۵ تا ۵۰ میلیون یورو ثابت و ۱۰ تا ۱۵ میلیون یورو به صورت متغیر بود.

اینطور که اسپورت می‌گوید، موضوع لزوماً مربوط به مبلغ نیست، بلکه شرایط پرداخت باعث مخالفت باشگاه آلمانی شده است. لایپزیش حداقل ۵۵ میلیون یورو ثابت برای اولمو می‌خواهد، اما بارسلونا معتقد است ۵۰ میلیون یورو به علاوه ۱۵ میلیون یورو در متغیرها قابل قبول است. با این حال، لایپزیش می‌خواهد که بخش بیشتر این ۵۰ میلیون یورو در سال آینده پرداخت شود، در حالی که بارسلونا قصد دارد این مبلغ را در چند قسط (چند سال) پرداخت کند.

مشکلات مالی بارسلونا باز هم سد راه این باشگاه در رسیدن به اهدافش شده، اما باشگاه از اولمو دست نکشیده و احتمالا به زودی پیشنهاد دیگری ارائه خواهد داد.

منبع خبر ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا