ورزشی

پخش زنده بازی اسپانیا – فرانسه/ تماشای آنلاین یورو ۲۰۲۴ به‌صورت رایگان

امشب در نخستین بازی از مرحله نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴، اسپانیا و فرانسه در مونیخ به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار را می‌توانید از ساعت ۲۲:۳۰ از طریق همین صفحه مشاهده کنید.

اولین فینالیست یورو ۲۰۲۴ امشب در مونیخ مشخص خواهد شد، چرا که در ورزشگاه آلیانتس‌آرنا تیم‌های ملی اسپانیا و فرانسه از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت. این دو تیم از سمت مرگبار نمودار مراحل حذفی به اینجا رسیده‌اند.

اسپانیا؛ با سرعت به سوی جام

از ابتدای تورنمنت اسپانیا در کنار آلمان مدعیان اصلی قهرمانی بودند و از دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی خیلی‌ها به‌عنوان فینال زودهنگام مسابقات یاد کردند. حالا با برد اسپانیا و با توجه به این که شرایط لاروخا از ۳ تیم دیگر مرحله نیمه‌نهایی بهتر است، به نظر می‌رسد که شانس اول قهرمانی باشند. اسپانیا در طول تورنمنت کمترین لغزش را داشته و هر وقت هم که به خطر نزدیک شده، زود خودش را از مخمصه بیرون کشیده است. دیدار مقابل آلمان، سخت‌ترین چالش شاگردان لوئیس دلافوئنته بود که با کمی چاشنی شانس در دقیقه آخر از رفتن بازی به ضربات پنالتی جلوگیری کردند. حالا لاروخا امید زیادی دارد با جوان‌های باانگیزه‌اش پس از ۱۲ سال دوباره جام قهرمانی را بالای سر ببرد و از آلمان سبقت بگیرد تا پرافتخارترین تیم یورو باشد. اسپانیا خاطره تلخ ناکامی در نیمه‌نهایی را دوره قبلی داشته و نمی‌خواهد این اتفاق بعد از ۳ سال تکرار شود.

فرانسه؛ تحول در نیمه‌نهایی؟

«همینه که هست!» واکنش فرانسوی‌ها به نمایش‌های عجیب و دور از انتظارشان در یورو ۲۰۲۴ است! خروس‌ها در ۵ بازی ۳ گل زده‌اند در حالی که فوق‌ستاره‌ای مثل کیلیان امباپه را دارند و از بازیکنان تکنیکی زیادی بهره می‌برند. با این وجود، شرایط بازی‌ها به گونه‌ای رقم خورده که با ۲ گل‌به‌خودی و یک ضربه پنالتی به گل رسیده‌اند و تا این مرحله بالا آمده‌اند. البته که نمی‌توان روی ماجرای گلزنی فرانسه این تیم را به درستی قضاوت کرد، چرا که در فاز دفاعی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته‌اند و با دریافت یک گل که آن‌هم از روی نقطه پنالتی بوده، سد محکمی مقابل رقبا ساخته‌اند. در هر صورت بازی‌های فرانسه در طول این تورنمنت برای مخاطبان فوتبال جذاب نبوده و شاید در نیمه‌نهایی تیم دیدیه دشان تیم متفاوتی باشد. نمی‌توان منکر این قضیه شد که خستگی بعد از یک فصل فوتبال باشگاهی هم می‌تواند روی رقابت‌های ملی تأثیر بگذارد. به طور کلی هم یورو ۲۰۲۴ آنطور که انتظار می‌رفت جذاب نبوده است.

منبع خبر ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا