ورزشی

هشدار گواردیولا به یامال؛ آرام باش!/ نمی‌دانم پدر و مادرها به این نسل چه داده‌اند!

پپ گواردیولا معتقد است که لامین یامال نباید خیلی تند برود و باید همواره متمرکز بماند.

لامین یامال از زمانی که وارد تیم بزرگسالان شد رکوردها را یکی پس از دیگری شکست. او کتاب‌های تاریخ لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را بازنویسی کرده و یک روز پس از تولد ۱۷ سالگی‌اش به تیم ملی اسپانیا کمک کرد تا به قهرمانی یورو ۲۰۲۴ برسد.

یامال را ستاره آینده بارسلونا و جانشین مسی می‌دانند اما پپ گواردیولا سرمربی سابق بارسا که اکنون هدایت منچسترسیتی را بر عهده دارد، در مورد این استعداد نوجوان گفته است: «رودری همیشه چیزهای شگفت‌انگیزی درباره لامین یامال به من می‌گوید. او فوق‌العاده است. اگر ژاوی او را به تیم اصلی آورد حتما دلیلی دارد. اما من مطمئن هستم که او فراز و نشیب‌هایی خواهد داشت، او باید آرام باشد زیرا مسیر دور و درازی در پیش دارد.»

گواردیولا در دوران حضورش در بارسلونا از خط تولید معروف لاماسیا بهره زیادی برد و با لیونل مسی، ژاوی و آندرس اینیستا کار می‌کرد. او در مورد توانایی بلوگرانا برای تولید قهرمانان بومی اضافه کرد: «لاماسیا هرگز شکست نمی‌خورد. این نسل، نمی‌دانم والدینشان به آنها چه داده‌اند، اما مثل موشک هستند. پائو کوبارسی، پدری، الخاندرو بالده، لامین یامال… پایگاه اصلی همیشه آنها هستند و بازیکنانی نیز از خارج وارد می‌شوند.»

منبع خبر ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا