اقتصاد و سرمایه

ممنوعیت خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن/ متخلفان به مراجع قانونی معرفی می‌شوند

به گزارش اقتصاد100، حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه  به هیچ عنوان امکان خرید و فروش امتیازهای پروژه های نهضت ملی مسکن به ویژه در استان تهران و در شهرهای جدید این استان وجود ندارد، گفت: تاکنون چندین بار به متقاضیان پروژه های نهضت ملی مسکن  هشدار داده ایم  که امتیازهای پروژه ها قابل انتقال و یا فروش و واگذاری نیست و فریب دلالان و سوداگران در این بخش را نخورند.

وی ادامه داد: در صورتی که متقاضیان به دلیل وجود دلالان و سوداگران امتیازهای واحدهای نهضت ملی مسکن خود را واگذار و یا به فروش برسانند به مراجع قضایی معرفی خواهند شد‌.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اظهار کرد: در حال حاضر روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی در استان تهران در مراحل  مختلف پیشرفت قرار دارد و  به هیچ عنوان امتیازی و یا برگه ای وجود ندارد که‌ از طریق آن بتوان آن را  به دیگری واگذار کرد.

جنتی با بیان اینکه  خرید یا فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن به صورت وکالتی به استناد برگه تاییدیه سامانه نهضت ملی مسکن ممنوع است و  وجاهت قانونی ندارد، گفت: خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن و سایر طرح های حمایتی تأمین مسکن، علاوه بر لغو امتیاز متقاضی برخورد قانونی از طریق مراجع قضائی با دفاتر ثبت اسناد و مشاورین املاکی که در این فعالیت مشارکت داشته اند را به همراه دارد. 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا