ارز دیجیتال

فرصت‌شناسی تلگرام در بازار رمزارزها

تلگرام، یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌های جهان، نقش مهمی در بازار رمزارزها ایفا کرده است. تلگرام به عنوان یک پلتفرم پیام‌رسانی، به دلیل امنیت بالا و قابلیت‌های گسترده‌ای که ارائه می‌دهد، بستر مناسبی برای تشکیل گروه‌ها و انجمن‌های مختلف رمزارزی بوده است. افراد می‌توانند در این گروه‌ها به تبادل اطلاعات، اخبار و تحلیل‌های مرتبط با رمزارزها بپردازند.

همچنین بسیاری از پروژه‌های بلاکچینی و رمزارزی از تلگرام برای برقراری ارتباط با جامعه کاربران و سرمایه‌گذاران خود استفاده می‌کنند. در دوره‌های اولیه عرضه اولیه سکه (ICO)، تلگرام به عنوان یک کانال اصلی برای اطلاع‌رسانی و جذب سرمایه‌گذار مورد استفاده قرار گرفت.

ساناز وفی، مشاور و تحلیلگر بلاکچین در شانزدهمین رویداد هفتگی سکه‌خوانی مجموعه مانی لب که به موضوع “تشخیص پروژه مناسب برای سرمایه‌گذاری در بازار رمز ارزها” اختصاص داشت، ضمن ارائه مطالب مفید و کاربردی برای تشخیص زمان ورود سرمایه به پروژه رمزارز، مطالبی را در خصوص تلگرام و مینی اپ های آن و همچنین نقش آن ها در بازار رمزارز بیان کرد.

تلگرام با ارائه قابلیت‌های مختلف و نوآورانه توانسته است امکانات گسترده‌ای را به کاربران خود ارائه دهد. یکی از این قابلیت‌ها، مینی اپ‌ها هستند که به کاربران امکان می‌دهند تا از طریق تلگرام به خدمات و اپلیکیشن‌های مختلف دسترسی پیدا کنند.

 

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا