ورزشی

عکس| استقبال گرم دو کاپیتان تیم‌ملی از مهدی تاج در تمرین

رئیس فدراسیون فوتبال در تمرین امروز تیم ملی حضور یافت.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال پس از پیروزی ایران برابر هنگ‌کنگ و بازگشت ملی‌پوشان، امروز (شنبه) در تمرین تیم ملی فوتبال حضور یافت و به امیر قلعه‌نویی، کادر و بازیکنان تیم ملی خسته نباشید گفت‌. او همچنین برای تیم ملی در بازی برابر ازبکستان آرزوی موفقیت کرد. احسان اصولی عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال نیز در این بازدید حضور داشت.

تمرین تیم ملی فوتبال ایران پس از بازگشت از هنگ‌کنگ، عصر امروز (شنبه) از ساعت ۱۸ با حضور همه بازیکنان در زمین اصلی کمپ تیم‌های ملی برگزار شد. پیش از آغاز تمرین، امیر قلعه‌نویی دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و با خسته نباشید به بازیکنان، اهمیت دیدار برابر ازبکستان را به آنها یادآوری شد.

عکس| استقبال گرم دو کاپیتان تیم‌ملی از مهدی تاج در تمرین

در تمرین امروز بازیکنان ابتدا دقایقی به دور زمین دویدند و در ادامه زیر نظر قربانعلی‌پور با تمرینات کششی به گرم‌کردن بدن‌های خود پرداختند.

بخش بعدی تمرین به بازی آقا وسط اختصاص داشت. بازیکنان در گروه‌های ۹ نفره به بازی آقا وسط پرداختند. در گروهی که بازیکنانی چون مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون، علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمد حسین‌کنعانی‌زادگان و مهدی ترابی حضور داشتند، رقابت جذابی شکل گرفته بود.

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و ازبکستان ساعت ۲۰:۳۰ روز سه‌شنبه ۲۲ خرداد در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

منبع خبر ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا