اقتصاد و سرمایه

طرح‌های رنگارنگ بانک‌ها برای جذب سپرده‌ حساب وکالتی/ چرا طرح فروش خودروهای وارداتی با پیامک بانک‌ها اعلام شد؟

با شروع طرح عرضه خودروهای وارداتی، باز هم رقابت بانک‌ها برای جذب منابع و مشتریان با ارسال پیامک آغاز شد.

برخی از این بانک‌ها برای حفظ منافع خود و تشویق مشتریان به انتقال دارایی‌هایشان، طرح‌های تسهیلاتی با سود پایین و بازپرداخت ۲۰ماهه ارائه کرده‌اند. بررسی‌ها نشان می‌دهد که بانک‌ها طرح‌های رنگارنگی را برای ایجاد حساب وکالتی عرضه کرده‌اند و بر تعداد بانک‌های جدید نیز افزوده شده است. مطابق بررسی‌ها، بانک‌ها و خودروسازها به یک توافق نانوشته برای جذب منابع پولی دست یافته‌اند.

فائزه پوزش: ثبت‌نام خودروهای وارداتی و ایجاد حساب‌های وکالتی در بانک‌ها از تاریخ ۲۴مهر ۱۴۰۳ آغاز شده است و تا سی‌ام این ماه ادامه دارد. این روند بار دیگر بانک‌ها را به تکاپو برای تبلیغات و حفظ سپرده‌های مشتریان واداشت. به نظر می‌رسد این‌بار بانک‌ها، برای حفظ سپرده‌های مشتریان و جذب بیشتر کاربران، تبلیغات خود را پیش از آزادسازی منابع آغاز کرده و با وعده‌ها و مشوق‌های مختلف در تلاشند سپرده‌گذاران بیشتری را جذب کنند. در این راستا، «دنیای‌اقتصاد» با هدف شفاف‌سازی بیشتر، به بررسی ابعاد مختلف حساب‌های وکالتی خودروهای وارداتی پرداخته است.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا