اقتصاد و سرمایه

شرایط دریافت وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی بانک آینده

شرایط دریافت وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک آینده

وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک آینده به افراد دارای حساب قرض الحسنه در این بانک با نرخ سود چهار درصدی پرداخت می‌شود.




به گزارش تجارت نیوز،

/بانک آینده در طرح تسهیلاتی نسیم به سپرده‌گذاران این بانک، این امکان را می‌دهد که وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی با کارمزد چهار درصد دریافت کنند. نرخ سود تسهیلات در این طرح برای افراد دارای سپرده قرض الحسنه معادل چهار درصد و برای سپرده‌گذاران کوتاه‌مدت 11 درصد و 23 درصد تعیین شده است. البته حساب کوتاه‌مدتی که برای استفاده از این وام افتتاح می‌شود، مشمول سود پنج درصدی است که این سود به حساب قرض الحسنه تعلق نمی‌گیرد.

وام‌گیرندگان باید در بانک آینده حساب سپرده قرض‌الحسنه با حداقل مبلغ 10 میلیون تومان داشته باشند و برای حداقل سه ماه، میانگین حساب ایجاد کنند. همچنین حساب سپرده وام‌گیرندگان پس از دریافت وام مسدود نمی‌شود. ضمانت این وام نیز به وسیله ضامن رسمی یا اعتبار شغلی انجام می‌شود.

شرایط بازپرداخت وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک آینده

بازه مبلغ وام نسیم بانکی آینده بین 50 میلیون تومان و 300 میلیون تومان تعیین شده است. حداکثر مدت‌زمان بازپرداخت این وام نیز 60 ماهه است و وام‌گیرنده در صورت اتخاذ وام 300 میلیون تومانی با بازپرداخت 60 ماهه و نرخ سود چهار درصد، ملزم به پرداخت ماهانه پنج میلیون و 454 هزار تومان قسط به بانک است. در زمان سررسید تسهیلات نیز متقاضی باید در مجموع 336 میلیون و 200 هزار تومان به بانک بازپرداخت کند.

به علاوه، هزینه‌های جانبی دریافت این وام، 200 هزار تومان شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی می‌شود.












منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا