ارز دیجیتال

ساختن ثروت از راه شهرت

برندهای سلبریتی‌ها، از عطرهای سلنا گومز تا خطوط مد جسیکا آلبا، به سرعت در حال رشد و گسترش هستند. اما چه چیزی باعث موفقیت این برندها می‌شود؟ در این قسمت اکوکست، به تاریخچه شکل‌گیری چنین برندهایی اشاره می‌کنیم و به بررسی عواملی که در موفقیت برندهای سلبریتی‌ها نقش دارند، می‌پردازیم.

هاروارد بیزینس ریویو یا HBR در یکی از آخرین گزارش‌های خود به چند عامل مهم برای موفقیت دست پیدا کرده که امیرحسن خالقی، پژوهشگر اقتصادی به آنها اشاره می‌کند.

 

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا