ارز دیجیتال

رکوردشکنی فروش محصولات فاکس‌کان در آوریل 2024

اکوایران: شرکت تایوانی فاکس‌کان اعلام کرده میزان فروشش برای ماه آوریل با رکوردشکنی همراه بوده است و انتظار دارد درآمدش در سه‌ماهه دوم 2024 افزایش یابد.

به گزارش اکوایران، شرکت تایوانی فاکس‌کان که بزرگ‌ترین تولیدکننده پیمانکاری دستگاه‌های الکتریکی و تلفن‌های همراه آیفون در سطح جهان است، روز یکشنبه (16 اردیبهشت) اعلام کرد که انتظار دارد درآمدش در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی با افزایش همراه شود.

به نوشته رویترز، این شرکت در حالی این اظهارنظر را مطرح کرده که میزان فروش آن در ماه آوریل با رکوردشکنی همراه شده است. فاکس‌کان گزارش داده که میزان فروش در ماه گذشته میلادی به ۵۱۰/۹ میلیارد دلار تایوان (۱۵/۸۳ میلیارد دلار آمریکا) رسیده که ۱۹ درصد نسبت به سال گذشته میلادی بیشتر شده است.

این شرکت خاطرنشان کرده که رشد قابل توجه در بخش دستگاه‌های الکتریکی مصرفی شامل گوشی‌های هوشمند و تقاضای قوی برای سرورهای هوش مصنوعی، از علل اصلی این اتفاق بوده است. همچنین چشم‌انداز خوش‌بینانه فاکس‌کان برای سال 2024 میلادی، رشد حدود 50 درصدی در ارزش‌های سهام‌‍ این شرکت است.

اگرچه فاکس‌کان در سه‌ماهه نخست سال جاری میلادی با کاهش 9/6 درصدی درآمد خود روبه‌رو شد، این شرکت درباره چشم‌انداز سه‌ماهه کنونی امیدوار است و انتظار دارد میزان درآمدش با رشد همراه شود. با عملکرد مثبت اخیر اپل که نتایج سه‌ماهه و پیش‌بینی‌‌ها از عملکرد آن از انتظارات فراتر رفته است، چشم‌انداز فاکس‌کان بیشتر تقویت شده و همین امر مسیر هموار احتمالی برای رشد درآمد این شرکت تایوانی را نشان می‌دهد.

علی‌رغم چالش‌های ناشی از چشم‌انداز اقتصاد جهانی، فاکس‌کان به دلیل ارائه محصولات نوآورانه و موقعیت استراتژیک در بازار، همچنان برای موفقیت مستمر آماده است.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا