اقتصاد و سرمایه

درس‌های جنگ ۱۲ روزه برای برندها / آیا برندها توانستند در دوران جنگ بازار را مدیریت کنند؟

در نشست خبری «بحران و کسب‌وکارها؛ نقش کلیدی مارکتینگ در مدیریت شرایط بحرانی»، نتایج یک بررسی میدانی از جنگ ۱۲ روزه اخیر بررسی شد. طبق نتایج، واکنش سریع، تأمین به‌موقع کالا و مسئولیت اجتماعی برندها اهمیت زیادی دارد. طبق یافته‌ها، کسب‌وکارهایی که در کنار مردم ایستادند و به نیازهای واقعی پاسخ دادند، توانستند جایگاهی ماندگار در ذهن و قلب مشتریان به دست آورند.

نوشته درس‌های جنگ ۱۲ روزه برای برندها / آیا برندها توانستند در دوران جنگ بازار را مدیریت کنند؟ اولین بار در تجارت نیوز پدیدار شد.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا