ورزشی

خیال بارسایی‌ها راحت باشد؛ این ستاره مصدوم نیست

لنگیدن لامین یامال در بازی آخر بارسلونا با ختافه نگرانی‌های زیادی برای هواداران ایجاد کرده اما تازه‌ترین خبرها حاکی از آن است که این ستاره مصدوم نیست.

بارسلونا با پیروزی ۱-۰ برابر ختافه در شب گذشته، هفتمین پیروزی متوالی خود در لالیگا را به دست آورد. روبرت لواندوفسکی تنها گل بازی را به ثمر رساند و لامین یامال با نمایش درخشان خود به موفقیت تیم کمک کرد.

یامال پس از پایان بازی لنگ لنگان از زمین بازی خارج شد و این موضوع نگرانی‌هایی در مورد سلامت او به وجود آورد. با این حال، آدریا آلبس گزارش داده که یامال دچار هیچ مصدومیتی نیست و تنها مچ پایش کمی کبود شده است.

این خبر برای هواداران بارسلونا بسیار خوشایند است، به‌ویژه با توجه به مصدومیت‌های قبلی این تیم در فصل جاری. یامال در این فصل در فرم فوق‌العاده‌ای بوده و یکی از عوامل اصلی موفقیت‌های استثنایی کاتالان‌ها به شمار می‌رود. یامال همچنین در این فصل به عنوان بازیکنی که بیشترین خطا را در لالیگا متحمل شده، شناخته شده است، که نشان می‌دهد حریفان به‌طور ویژه‌ای بر روی این نوجوان بااستعداد ۱۷ ساله تمرکز کرده‌اند.

مربی بارسلونا، هانسی فلیک، باید به فکر استراحت دادن به یامال در بازی‌های آینده باشد تا از خطر خستگی و مصدومیت جلوگیری کند. با توجه به برنامه فشرده بازی‌ها، مدیریت بار کاری بازیکنان بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است.

منبع خبر ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا