ورزشی

خبرورزشی‌گردی| ۴۰هزار دلار از قرارداد بازیکن خارجی استقلال ناپدید شد/ مدیرعامل به‌دنبال پول گمشده آبی‌ها!

استقلال در روزهای ابتدایی پاییز سال ۹۴ با یک پرونده عجیب مواجه شده بود.

استقلال تابستان سال ۹۴ یک بازیکن برزیلی به نام ریوالدو (با ریوالدوی معروف اشتباه نشود) به خدمت گرفته بود که چیزی کمتر از دو ماه در این تیم ماند و قرارداد خود را فسخ کرد اما ماجراهای عجیبی پیرامون او مطرح شد که جنجال زیادی راه انداخت.

خبرورزشی هفتم مهر سال ۹۴ گزارشی منتشر کرد و نوشت استقلال اواخر تابستان مبلغ ۸۰هزار دلار تحت عنوان ۳۰ درصد از قرارداد ریوالدو را پرداخت کرده ولی دقیقا بعد از همین پرداخت، ریوالدو مدعی شد به خاطر تولد فرزندش نمی‌تواند در ایران بماند و قرارداد خود را فسخ می‌کند! در آن زمان مطرح شد که امیر مظلومی پسر مرحوم غلامحسین مظلومی و برادرزاده پرویز مظلومی سرمربی وقت استقلال ریوالدورا به ایران آورده است. امیر تلاش کرد تا او را نگه دارد ولی این بازیکن برزیلی زیر بار نرفت. ریوالدو همچنین ادعایی را مطرح کرد که خبرورزشی آن را در همان گزارش هفتم مهر منتشر کرد و قضیه فوق‌العاده سر و صدا به راه انداخت. این بازیکن مدعی شد برخلاف ادعای باشگاه استقلال که گفته ۸۰هزار دلار پرداخت کرده است، او فقط ۴۰هزار دلار از این باشگاه دریافتی داشته و نمی‌داند تکلیف ۴۰هزار دلار دیگر چه شده است!

این ماجرا مثل بمب صدا کرد و خیلی پرهیاهو شد به طوری که حتی مدیر کل حراست وزارت ورزش در آن مقطع با صراحت گفت قضیه را پیگیری می‌کند و بهرام افشارزاده نیز که آن زمان مدیرعامل باشگاه استقلال محسوب می‌شد، تاکید کرد باید تکلیف این ۴۰هزار دلار مشخص شود. افشارزاده در این رابطه به خبرورزشی گفت: پرونده را در اختیار بخش حقوقی گذاشته‌ایم و چیزی که می‌دانیم این است که احتمالا ۴۰هزار دلار از کشور خارج نشده بنابراین باید بگردیم و این پول را به هر شکلی که شده پیدا کنیم!

این ماجرا چیزی حدود ۱۰ روز یکی از مهم‌ترین سوژه‌های فوتبال ایران بود.

خبرورزشی‌گردی| ۴۰هزار دلار قرارداد بازیکن خارجی استقلال ناپدید شد/ مدیرعامل به دنبال پول گمشده آبی‌ها!

منبع خبر ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا