ورزشی

خبرورزشی‌گردی| می‌خواستند من را زوری به پرسپولیس بدهند/ برای پرسپولیس گل زدم اما خوشحالم که در این تیم نماندم/ استقلالی‌ام و از پرسپولیسی‌ها عذر می‌خواهم

مدافع اسبق استقلال در گف‌وتگو با خبرورزشی از طرفداران پرسپولیس عذرخواهی کرد.

سیاوش یزدانی در جریان دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی بهار سال ۹۸ هنگامی که پیراهن سپاهان را بر تن داشت، رفتاری مقابل هواداران این تیم کرد و حرف‌هایی زد که باعث ناراحتی آن‌ها شد. سیاوش چند روز پس از آن مسابقه به استقلال پیوست و همین مسئله تنش‌ها را افزایش داد. این مدافع ۱۲ تیر سال ۹۸ در مصاحبه با خبرورزشی پیرامون این ماجرا و اتفاقات دیگر حرف‌های مهمی بر زبان آورد که چکیده آن‌ها را به اتفاق هم می‌خوانیم:

  • من از یک تیم بزرگ به نام سپاهان به استقلال آمده‌ام و می‌خواهم مهره خوبی برای این تیم باشم نه این‌که صرفا یک بازیکن معمولی در این تیم محسوب شوم.
  • هنگامی که بازیکن تیم سیاه‌جامگان بودم، آقای عباسی مالک باشگاه به من تلفن کرد و گفت علی دایی خواسته به تمرین پرسپولیس بروم. البته گفتم جوانم و هنوز سن و سالم برای این کار کم است ولی مالک باشگاه به من گفت ما تو را فقط به پرسپولیس می‌فروشیم به همین خاطر در تمرین پرسپولیس حاضر شدم و یک ماه آن‌جا حضور داشتم. حتی در بازی دوستانه با پدیده که دو بر یک برنده شدیم یک گل هم برای پرسپولیس زدم.
  • بعد از این‌که بالغ بر یک ماه در تمرینات پرسپولیس حاضر شدم، تصمیم گرفتم دیگر در این تیم نمانم چون چند مدافع خوب داشتند و شرایط برای من خیلی سخت بود.
  • از این‌که در پرسپولیس نماندم. خیلی هم راضی هستم. مدیران باشگاه سیاه‌جامگان می‌خواستند من را به زور به پرسپولیس بفروشند.
  • حرف‌هایی که هنگام حضور در سپاهان بعد از بازی با پرسپولیس بر زبان آوردم به خاطر تعصب روی هواداران سپاهان بود و از سر دلسوزی آن‌ها را گفتم. البته اصلا چیزی در دلم نبود و باز هم از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم.

خبرورزشی‌گردی| می‌خواستند من را زوری به پرسپولیس بدهند/ برای پرسپولیس گل زدم اما خوشحالم که در این تیم نماندم/ استقلالی‌ام و از پرسپولیسی‌ها عذر می‌خواهم

منبع خبر ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا