ورزشی

خبرورزشی‌گردی| حرف‌های تلخ ناصر حجازی: روز تولدم بستری شدم/ از زندگی متنفر شده‌ام؛ شاید آن دنیا برایم قشنگ‌تر باشد!

اسطوره استقلال در مصاحبه اختصاصی با خبرورزشی از مبارزه خود با بیماری صحبت کرد.

در اواخر پاییز سال ۱۳۸۸ بود که مشخص شد ناصر حجازی عزیز بیمار شده و باید به طور جدی روند درمانی خود را طی کند. ناصرخان دوم شهریور سال ۱۳۸۹ در مصاحبه اختصاصی با خبرورزشی پیرامون بیماری خود و شکل مقابله با آن حرف‌های خاصی را به ما گفت. حرف‌هایی که هنوز هم پس از سپری شدن ۱۴ سال بازخوانی آن‌ها جالب توجه است:

  • دکترها از من قطع امید کرده بودند و می‌گفتند رفتنی هستم. فکر می‌کردند در همان روزهای آغازین درمان، کار تمام می‌شود اما خدا من را نگه داشت. قطعا دعای خیر کسانی که واقعا و عاشقانه دوستم داشتند، در روند بهبودی‌ام تاثیر بسزایی گذاشت.
  • برای کار به اتریش رفته بودم که متوجه شدم کمر و پاهایم به شدت درد گرفته است. ریه‌هایم هم ناراحت بود و به همین خاطر سیگار را کنار گذاشتم. پزشک معالج وقتی از ریه‌های من عکس گرفت، گفت باید آنتی بیوتیک مصرف کنی و بستری شوی به همین خاطر روز تولدم (۲۳ آذر) در بیمارستان بستری شدم.
  • انسان یک روز می‌آید و یک روز هم باید برود. به اندازه کافی از زندگی لذت برده‌ام و هرگاه که پروردگار صلاح بداند، آماده رفتنم. باور کنید در این سال‌ها آن‌قدر دورنگی و دروغ دیده‌ام که از زندگی متنفر شده‌ام. آدمی هم نیستم که دو دستی به دنیا بچسبم. شاید آن دنیا برایم قشنگ‌تر باشد.

خبرورزشی‌گردی| حرف‌های تلخ ناصر حجازی: روز تولدم بستری شدم/ از زندگی متنفر شده‌ام؛ شاید آن دنیا برایم قشنگ‌تر باشد!

منبع خبر ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا