ورزشی

خبرورزشی‌گردی| آقای قلعه‌نویی من قبلا قبر خودم را خریده‌ام!

سرمربی وقت استقلال نسبت به حرف‌های امیر قلعه‌نویی واکنش نشان داد.

۱۴ سال قبل در روزهای آغازین تابستان سال ۱۳۸۹ اختلاف میان پرویز مظلومی و منصور پورحیدری با امیر قلعه‌نویی به اوج خود رسیده بود. قلعه‌نویی در آن مقطع سرمربی سپاهان بود و با انتقاد از پرویز مظلومی و منصور پورحیدری که سرمربی و مدیر فنی استقلال تلقی می‌شدند، به ماجرای جدایی خسرو حیدری از استقلال و پیوستنش به سپاهان اشاره کرد و در واکنش به انتقاد سرمربی و مدیر فنی استقلال از این ماجرا مدعی شد آن‌ها استقلال را با حرف‌هایشان کوچک می‌کنند.

در همین خصوص پرویز مظلومی سرمربی آن زمان استقلال ۱۵ تیر سال ۸۹ در گفت‌وگو با خبرورزشی به مصاحبه قلعه‌نویی واکنش نشان داد و گفت: ایشان هرچه بخواهد می‌تواند بگوید و من جوابی ندارم. به بازیکنانم هم توصیه می‌کنم وارد حاشیه نشوند. به هواداران نیز اجازه توهین و بی‌احترامی به کسی را نمی‌دهیم و به آن‌ها تاکید می‌کنم فقط به فکر حمایت از استقلال باشند. منصور پورحیدری، بزرگ استقلال و از افراد قابل احترام این باشگاه است. کسی نباید به او توهین کند چون افتخارات بسیاری از جمله قهرمانی و نایب قهرمانی در آسیا را برای استقلال به ارمغان آورده است.

مظلومی ادامه داد: در مورد این صحبت آقای قلعه‌نویی که گفت یک عده چطور می‌خواهند در دو متر جا بخوابند هم باید بگویم من قبر خودم را از چند سال پیش خریده‌ام و مطمئن باشید خودم می‌دانم چطور با خدا رودررو شوم و احتیاجی به توصیه دیگران ندارم.

مصاحبه مظلومی علیه قلعه نویی

منبع خبر ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا