علم و فناوری

جوانان ایرانی نباید تحریم باشند

محمد جواد ظریف در گفتگو با «تجارت‌نیوز»:










لینک کوتاه کپی شد




در حاشیه روز دوم از برگزاری بیست و هفتمین دوره نمایشگاه الکامپ در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران، محمد جواد ظریف وزیر پیشین امور خارجه، با خبرنگار تجارت‌نیوز گفتگو کرد.


به گزارش تجارت‌نیوز، روز دوم از نمایشگاه الکامپ در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد. نمایشگاهی که شرکت‌ها مختلف و استارتاپ‌های پرشماری را از داخل و خارج کشور در خود جای داده است. فرصتی بسیار ارزنده برای اکوسیستم نوآورانه کشور تا با تبادل دانش و اطلاعات و شکل‌گیری تعاملات بین اجزای اکوسیستم به نظر می‌آید. 

الکامپ و امثالهم، فرصتی برای باور کردن

کشور ما ایران همواره ظرفیت‌ها و منابع غنی بسیاری برای استفاده در خود داشته و دارد. استعدادها و ظرفیت‌های علمی و دانش‌محور هم از این قاعده مستثنی نبوده و نیستند. الکامپ و امثالهم فرصتی به ما برای شناختن دوباره این ظرفیت‌ها می‌دهند. توانایی‌های جوانان و استعدادهای این سرزمین در چند سال اخیر با شرایطی مواجه گشته‌اند که گاهی طرد یا حتی مجبور به شده‌اند. باید آن‌ها را شناخت و به این استعدادهای بومی بها داد. 

در حاشیه برگزاری روز دوم از بیست و هفتمین دوره نمایشگاه الکامپ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، محمد جواد ظریف، وزیر پیشین امور خارجه از این نمایشگاه بازدید داشت. محمد جواد ظریف هدف از حضور خود را بها دادن و شناختن باور کردن این استعدادها توصیف کرد. وی در پاسخ به خبرنگار تجارت‌نیوز گفت: «جوانان این کشور نباید تحریم باشند. نباید آن‌ها را محدود کرد تا برای کار کردن مجبور به ترک کشور شوند»

اخبار حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه استارتاپ تجارت‌نیوز بخوانید.





منبع تجارت نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا