ورزشی

برنامه میثاقی مثل ۹۰/ اوسمار نباید به صداوسیما می‌رفت!

اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس که نتایج خوبی با این تیم کسب کرده بود پس از حضور در صداوسیما و برنامه فوتبال برتر، مقابل آلومینیوم اراک شکست خورد و از جام حذفی کنار رفت.

دوشنبه شب هفته گذشته بود که اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس به استودیوی برنامه فوتبال برتر رفت تا به صورت حضوری مهمان محمد حسین میثاقی باشد و به سوالات او و مخاطبان برنامه‌اش جواب بدهد. دلیل حضور او در این برنامه، نتایج خوبی بود که در دو ماه اخیر با پرسپولیس گرفته است.

 اوسمار در این برنامه به سوالاتی که میثاقی پرسید پاسخ داد و سعی کرد چهره‌ای مثبت از خودش نشان بدهد. او تا جایی که امکان داشت در جواب‌هایش از حاشیه رفتن و ایجاد تنش خودداری کرد. تا جایی که حضور او در این برنامه بازخوردهای مثبتی پیدا کرد و خیلی از اهالی فوتبال از سرمربی پرسپولیس به عنوان یک مربی حرفه‌ای، خوش‌زبان و خوش‌اخلاق یاد کردند.

اما حالا که یک هفته از آن برنامه گذشته است برآیند نظرات درباره حضور سرمربی پرسپولیس در فوتبال برتر تغییر کرده و باعث انتقاداتی از او و باشگاه پرسپولیس شده است. البته در بین انتقادها یک نظریه خرافه هم هست. دقیقا شبیه به آنچه که درباره برنامه نود گفته می‌شد.

در سال‌هایی که برنامه نود روی آنتن می‌رفت چند بار پیش آمد که مهمانان عادل فردوسی‌پور بعد از حضور در این برنامه یا دچار افت شدید شدند یا با یک مصدومیت شدید مثلا پارگی رباط صلیبی مواجه شدند. توالی این اتفاقات باعث شده بود این تصور به وجود بیاید که حضور در این برنامه برای مهمانانش شگون ندارد!

براساس نوشته سایت فوتبالی، حالا این اتفاق برای اوسمار ویرا و پرسپولیس هم رخ داده است. اوسمار دوشنبه شب هفته گذشته و بعد از چند نتیجه خوب با تیمش به برنامه فوتبال برتر رفت. اما ۴ روز بعد از این اتفاق، تیم او در یکی بازی نه چندان خوب و پس تساوی ۴ بر ۴ با آلومینیوم، در ضربات پنالتی مغلوب این تیم شد و از جام حذفی کنار رفت! برخی از هواداران پرسپولیس می‌گویند این شکست تلخ نتیجه حضور اوسمار در برنامه فوتبال برتر است. این تصورات البته کاملا خرافی است و هیچ سند و مدرکی برای درستی و صحت آن وجود ندارد.  

منبع خبر ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا