اقتصاد و سرمایه

بازنشستگان بخوانند / همسان‌سازی حقوق بازنشستگان منتفی شد؟

بازنشستگان بخوانند / همسان‌سازی حقوق بازنشستگان منتفی شد؟

اقتصاد ۱۰۰- حاجی دلیگانی، نماینده مجلس، اعلام کرد که سه میلیون تومان علی‌الحساب به حساب برخی بازنشستگان واریز نشده و این مسئله نیازمند پیگیری است. وی همچنین بر لزوم بررسی وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و تعیین تکلیف بازنشستگان کشوری و لشکری تأکید کرد.

پیگیری مسئله واریز نشدن سه میلیون تومان علی‌الحساب به بازنشستگان

حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، به مسئله واریز نشدن سه میلیون تومان علی‌الحساب به حساب برخی بازنشستگان اشاره کرد و اظهار داشت که این موضوع نیازمند پیگیری جدی است. وی افزود که به دولت در این خصوص تذکر داده‌ایم.

وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

حاجی دلیگانی همچنین درباره آخرین وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان گفت که در این زمینه با رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس صحبت‌هایی داشته و ضرورت بررسی دقیق این موضوع را مطرح کرده است. وی خاطرنشان کرد که برخی از حداقل‌بگیران از عدم متناسب‌سازی حقوق‌ها گلایه‌مند هستند و علاوه بر آن، هنوز وضعیت متناسب‌سازی حقوق سایر بازنشستگان ک شوری و لشکری نیز تعیین تکلیف نشده است.

لزوم اجرای قانون توسط دولت

این نماینده مجلس تأکید کرد که با توجه به وجود قانون مربوط به متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ، دولت باید هرچه سریع‌تر شرایط اجرایی لازم را فراهم کند. حاجی دلیگانی با تأکید بر اهمیت رعایت حقوق بازنشستگان، خواستار اقدامات فوری دولت در این زمینه شد.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا