ورزشی

ال‌چولو شاکی شد؛ کورتوا هواداران را تحریک کرد!

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید از رفتار تیبو کورتوا انتقاد کرد و گفت که شادی او پس از گل رئال مادرید بر تحریک هواداران اتلتیکو بی‌تاثیر نبوده است.

اتلتیکومادرید و رئال‌مادرید در حساس‌ترین دیدار هفته هشتم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه متروپولیتانو به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی ۱-۱ خاتمه پیدا کرد. در دقیقه ۶۴ حرکت تماشایی و ارسال وینیسیوس جونیور با شوت محکم ادر میلیتائو، رئال را به چیزی که استحقاقش را داشت، رساند. ولی در دقیقه ۵+۹۰ آنخل کورئا گل تساوی را زد و ورزشگاه منفجر شد.

پس از گل رئال، هواداران اتلتیکو با پرتاب اشیاء به سمت بازیکنان، مانع از ادامه بازی شدند و داور مجبور به توقف بازی شد. خشم تماشاگران بیشتر معطوف به تیبو کورتوا بود، چراکه دروازه‌بان رئال مادرید پس از گل رئال مقابل هواداران اتلتیکو شادی زیادی انجام داد.

دیگو سیمئونه در مصاحبه‌ای با DAZN ضمن تأیید اینکه رفتار هواداران توجیه‌پذیر نیست، از کورتوا نیز انتقاد کرد و گفت: «رفتار هواداران به هیچ وجه درست نیست، اما وقتی ما تماشاگران را تحریک می‌کنیم و آن‌ها عصبانی می‌شوند، در واقع خودمان هم مقصریم. تماشاگران راه دیگری برای بروز خشم خود ندارند، که البته درست نیست و اصلا قصد توجیه ندارم. ما باید خونسرد بمانیم و بدانیم که چطور باید از گلزنی خوشحالی کنیم. می‌توانید جشن بگیرید، اما نه با تمسخر هواداران حریف. این کاملاً غیرقابل توجیه است. تماشاگران به خودی خود عصبانی نمی‌شوند، بلکه ما با رفتارمان آنها را تحریک می‌کنیم که عصبانی شوند. کارهایی که آن‌ها انجام دادند را توجیه نمی‌کنم، اما ما می‌توانیم کارهای بیشتری انجام دهیم و این کار را نمی‌کنیم.»

در پاسخ به برخورد خشن برخی از هواداران، سیمئونه تأکید کرد که باید تلاش کنیم تا این افراد شناسایی شوند و کسانی که چنین رفتاری دارند نباید دوباره در استادیوم حضور داشته باشند. او افزود: «ما به افرادی نیاز داریم که با تشویق‌هایشان بازی را جذاب کنند.»

منبع خبر ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا