ورزشی

الهامی: شرایط فعلی ملوان منحصر به فرد است/ باید تمرکز و آمادگی ذهنی داشته باشیم

سرمربی نساجی به تمجید از حریف تیمش در هفته هفتم لیگ برتر پرداخت.

ساکت الهامی در نشست خبری پیش از بازی با ملوان در هفته هفتم لیگ برتر، اظهار داشت: تبریک جانانه به مازیار زارع برای ساختن این تیم خیلی خوب می‌گویم. جایگاه‌ ملوان در جدول نشان‌دهنده صلابت و ثباتش است. واقعا یک تیم کامل با سبک و ریتم خوب و یکی از تیم‌های خیلی خوب این فصل هستند.

وی ادامه داد: این نشان می‌دهد فردا چه بازی سختی پیش رو داریم. بچه‌ها باید با تمرکز کامل و آمادگی ذهنی خوب وارد زمین شوند تا ابتدا یک بازی باکیفیت انجام بدهیم و سپس ۳ امتیاز را کسب کنیم. هرچند بازی سختی است. شرایط فعلی ملوان در چند سال گذشته منحصر به فرد بوده و نشان می‌دهد تیم خیلی خوب و بازیکنان بسیار باکیفیتی دارند.

سرمربی نساجی اضافه کرد: بازی‌های باکیفیت ملوان در فصل جاری، کار ما را بسیار سخت‌ می‌کند و امیدوارم فردا بچه‌های ما همانی که باید باشند. امیدوارم با تمرکز لازم و اعتماد به نفس کافی، نتیجه خوبی کسب کنیم.

الهامی درخصوص اینکه چه برنامه‌ای برای پیروزی مقابل ملوان دارند، گفت: قطعا اول و آخر باید تمرکز و آمادگی ذهنی داشته باشیم. کارهایی که باید انجام بدهیم، در طول هفته انجام داده‌ایم. ملوان نقاط قوت زیادی دارد و سعی می‌کنیم با پوشش نقاط قوت حریف، در صورت مهیا بودن شرایط به نتیجه مدنظر برسیم.

منبع خبر ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا