سلامت

ارسال شیرخشک از طریق پست در ایام نوروز / نگران کمبود شیرخشک نباشید

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا رستمی از بررسی موجودی انواع شیرخشک و غذای خاص در داروخانه ها خبر داد و از انجام اقدامات لازم برای جلوگیری از کمبود در ایام نوروز خبر داد.

وی همچنین با اشاره به اطلاع رسانی تلفنی به والدین نوزادان متابولیک جهت تمدید نسخه الکترونیکی، از پیگیری ارسال پستی شیرخشک در ایام نوروز خبر داد و اظهار داشت: شرکت های توزیع کننده رژیم غذایی و متابولیک شیرخشک ها بازدید و وضعیت موجودی و عرضه شیرخشک قبل از آغاز سال جدید بررسی شده است.

رستمی تامین موجودی محصولات ویژه متابولیک و غذاهای مخصوص نوزادان برای ایام نوروز را اقدامی مهم دانست که آرامش بسیار خوبی را به حوزه شیرخشک تزریق کرد اما بازرسی از داروخانه های منتخب و بررسی میزان موجودی و عرضه شیرخشک های رژیمی تاثیری در این موفقیت نداشتند.

وی با بیان اینکه تمرکز بر شیرخشک به معنای بی توجهی به سایر ادارات این اداره کل نیست، تصریح کرد: انجام بازرسی موردی بر اساس شکایات دریافتی از مراکز غیر مجاز عرضه دارو، داروخانه ها و باشگاه های بدنسازی و ورزشی علاوه بر بازدید مستمر از مراکز فوق الذکر که توسط معاونت غذا و داروی دانشگاه ها انجام می شود، از جمله فعالیت های دیگری که می توان بیان کرد، اداره کل فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو است.

منبع مهر نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا