ورزشی

پاریسی‌ها از جدایی مسی، نیمار و امباپه خوشحال شدند!

پس از جدایی لیونل مسی، نیمار و حالا کیلیان امباپه، این شروع یک دوران جدید در پاریس خواهد بود…

پاری‌سن‌ژرمن قهرمان فوتبال فرانسه در چند سال اخیر به این افتخار کرده که توانسته بهترین بازیکنان فوتبال دنیا را به پارک دو پرنس بیاورد.

سال ۲۰۱۷ آنها رکورد نقل و انتقالات فوتبال جهان را با خرید نیمار از بارسلونا شکستند و در همان زمان کیلیان امباپه، پدیده آن زمان فوتبال جهان را جذب کردند. سال ۲۰۲۱ در موقعیتی بودند که توانستند لیونل مسی برنده هشت توپ طلای فوتبال جهان را نیز به فهرست خود اضافه کنند اما افتخار کسب لیگ قهرمانان اروپا همچنان برای آنها غیر قابل دسترس ماند.

مسی و نیمار تابستان ۲۰۲۳ جدا شدند و امباپه نیز این تابستان راهی رئال مادرید خواهد شد آن هم به عنوان بازیکن ازاد و بدون اینکه سودی به باشگاه برساند.

با توجه به اینکه باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با جدایی مسی، نیمار و امباپه متحمل افت قابل توجهی در خط حمله شده است، شاید بتوان نگرانی آنها در مورد نحوه پر کردن این جای خالی را درک کرد. با این حال، الخلیفی، رئیس باشگاه، در جلسه اتحادیه باشگاه‌های اروپا (ECA) گفت: «این شروع یک عصر جدید برای ما است. از مسی، نیمار و امباپه خیلی متشکریم بابت همه کارهایی که در باشگاه ما انجام دادند. با احترام کامل به آنها برای‌شان در چالشهای جدید آرزوی موفقیت می‌کنم اما به عنوان یک باشگاه، ستاره ما مجموعه باشگاه است. پی‌اس‌جی، روی کار جمعی تمرکز دارد، اینکه تیمی بزرگ با مربی بزرگ داشته باشد، چیزی که در حال حاضر داریم.»

گام بعدی

لوئیس انریکه به عنوان سرمربی پی اس جی، یک قهرمانی دیگر در لیگ فرانسه را به افتخارات این تیم اضافه کرد. او امسال در نقل و انتقالات تابستانی باشگاه نقش فعالتری خواهد داشت و گفته می‌شود خویچا کواراتسخلیا را به عنوان جانشین امباپه در نظر گرفته است تا دوران هیجان انگیز دیگری را در باشگاه پاریسی رقم بزند.

منبع خبر ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا