
اقتصاد و سرمایه
درسهای جنگ ۱۲ روزه برای برندها / آیا برندها توانستند در دوران جنگ بازار را مدیریت کنند؟
در نشست خبری «بحران و کسبوکارها؛ نقش کلیدی مارکتینگ در مدیریت شرایط بحرانی»، نتایج یک بررسی میدانی از جنگ ۱۲ روزه اخیر بررسی شد. طبق نتایج، واکنش سریع، تأمین بهموقع کالا و مسئولیت اجتماعی برندها اهمیت زیادی دارد. طبق یافتهها، کسبوکارهایی که در کنار مردم ایستادند و به نیازهای واقعی پاسخ دادند، توانستند جایگاهی ماندگار در ذهن و قلب مشتریان به دست آورند.
نوشته درسهای جنگ ۱۲ روزه برای برندها / آیا برندها توانستند در دوران جنگ بازار را مدیریت کنند؟ اولین بار در تجارت نیوز پدیدار شد.
