تجربه معاملاتی متفاوت در رایان کلاب
محمد رضوانمدنی، مدیرعامل شرکت رایان همافزا، در حاشیه نمایشگاه مشهد اینوکس اعلام کرد که مدیریت جدید این مجموعه از حدود یک سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده و پس از بررسی دقیق نیازهای بازار سرمایه و بهرهگیری از تجربیات موفق بینالمللی، تصمیم گرفته است مسیر تحول دیجیتال را جدیتر دنبال کند.
محمد رضوانمدنی، مدیرعامل شرکت رایان همافزا، در حاشیه نمایشگاه مشهد اینوکس اعلام کرد که مدیریت جدید این مجموعه از حدود یک سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده و پس از بررسی دقیق نیازهای بازار سرمایه و بهرهگیری از تجربیات موفق بینالمللی، تصمیم گرفته است مسیر تحول دیجیتال را جدیتر دنبال کند.
وی تأکید کرد که تحقق موفقیت واقعی مشتریان، کلید اصلی اثربخشی تحول دیجیتال است و بر این اساس پروژه «تحقق موفقیت مشتری» با هدف ارتقای کیفیت خدمات و بهبود تجربه مشتریان تعریف و اجرا شده است.
فاز نخست این پروژه با عنوان «رایان کلاب» یا باشگاه مشتریان رایانه همافزار راهاندازی شده که بر پایه تحلیلهای عمیق رفتار گذشته و آینده مشتریان، شاخصهای کلیدی عملکرد تعریف کرده و تعاملات استراتژیک به همراه پاداشهایی مانند تخفیف، پشتیبانی اختصاصی و خدمات اکانت منیجری را برای مشتریان فراهم میکند.
رضوانمدنی همچنین از رونمایی پروژههای نوآورانهای چون پروژه آپشن، الگوریتمی، توقف دیجیتال و تصویری خبر داد که بخشی از تعهد رایان همافزار به تحول دیجیتال است.
منبع اکو ایران